ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 20 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شنیده ها در محافل سیاسی

علی مطهری شانس بزرگ

انتخابات ریاست جمهوری آینده

 
 
 

 

 

در محافل سیاسی تهران شایعاتی وجود دارد مبنی بر دعوت علی مطهری برای پیوستن به دولت اما ظاهرا وی آن را رد کرده است. در همین محافل گفته می شود که رد این پیشنهاد احتمالا با این هدف صورت گرفته که مطهری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 وارد صحنه شود. به همین دلیل بعید به نظر می رسد که او حتی اگر برای مرحله دوم انتخابات مجلس کنونی نیز صلاحیتش تائید شود بخواهد وارد مجلس کنونی شود.

مطهری همانگونه که در مصاحبه با روزنامه سازندگی گفته بود، با حضور در مجلس و یا بدون حضور در مجلس نظراتش را درباره هر مسئله ای که لازم باشد اعلام می کند، روز گذشته درباره نامه رئیس قوه قضائیه برای اجرای قانون تفکیک جرم سیاسی از جرم امنیتی و براندازی در توئیترش اعلام کرد و نوشت:

«‌اجرای قانون جرم سیاسی و تفکیک متهم یا مجرم سیاسی از امنیتی، یک گام به جلو در مسیر رعایت حقوق شهروندی منتقدان و مخالفان نظام است. سالها حقوق آنها تحت عنوان متهم یا مجرم امنیتی ضایع شده است. از آقای رئیسی بابت این اقدامشان باید تشکر کرد.»

همین اظهار نظر نیز نشان میدهد که مطهری برخلاف برخی نمایندگان سابق مجلس و یا سیاسیونی – از جمله احمدی نژاد- فردی نیست که از "صف" بیرون بزند و به همین دلیل وی همچنان یک شخصیت مطرح سیاسی در جمهوری اسلامی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  8 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: