ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 20 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 20 خرداد

فقها به راه خود رفتند

و تره هم برای خمینی خرد نکردند!

 
 
 

 

 

نه حکومتیان و نه مردم، نه غارتگران و نه غارت شدگان، هیچکدام برای دوران انقلاب و سخنان پر فراز و فرود و پرتنوع و تناقض آیت الله خمینی تره هم خرد نمی کنند. همچنان که برای سخنان رهبر کنونی جمهوری اسلامی. گهگاه برخی روزنامه ها و رسانه های نزدیک به خط فکری آقای خمینی، برخی از سخنان آقای خمینی را از بایگانی بیرون کشیده و منتشر می کنند. این ناخنک زدن به بایگانی ها نه برای آگاهی مردمی که قید روزنامه و رسانه ها را زده اند، بلکه با هدف یادآوری به حکومتیان و بویژه شخص رهبر جمهوری اسلامی و روحانیون حکومتی و فرماندهان سپاه انجام می شود. از جمله این جمله از یکی از سخنرانی های آقای خمینی که در نشست مجازی و اینستاگرامی «روحانیت و آزمون قدرت» بمناسبت چهلم آیت‌الله امینی، عضو متوفی مجلس خبرگان رهبری خوانده شد:

حضرت امام در ملاقات فقهای شورای نگهبان فرمودند:

«کاری نکنید که مردم بگویند اینها (روحانیون) دستشان به جایی نمی‌رسید و حالا که رسید، دیدیم که چه کردند، استبداد دینی یک تهمت است. کاری نکنیم که مردم این را بگویند؛ حتی اگر استبداد دینی واقعیت نداشته باشد.»

از آن فقها که با آقای خمینی ملاقات کرده بودند شاید فقط احمد جنتی باقی مانده باشد که او هم عمر نوح ندارد، اما همگی رفتند و استبداد دینی را باقی گذاشتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  8 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: