ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 24 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

"ماسک" را بزودی اجباری خواهند کرد

"کرونا" در ایران کشتار می کند

اما اخبار آن منتشر نمی شود!

 
 
 

 

 

کرونا در ایران به فاجعه درحال تکامل تبدیل شده اما فیتیله اخبار آن را پائین کشیده اند. حتی آمار حکومتی را هم که در گذشته به تفکیک استان ها اعلام می کردند دیگر چنین نمی کنند و هر چند روز یکبار یک آمار کلی اعلام می شود. این بی اطلاع نگهداشتن مردم، عملا موجب بی خیالی مردم شده و فاجعه از همینجا رو به گسترش است. انتخاب بین مرگ و زندگی را به خود مردم واگذار کرده اند. البته با توصیه هائی که مردم آنها را هم جدی نمی گیرند.

روز گذشته معاون وزارت بهداشت اعلام کرد: شیوع کرونا در ایران به حدی رسیده که استفاده از ماسک برای همگان ضروری است. ماسک‌های ارزان قیمت و حتی خانگی باید تهیه و به وفور در اختیار مردم قرار داده شود تا همگان در هر مکانی که هستند ملزم به استفاده از آن باشند. تداوم بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند منجر به شیوع بیشتر این بیماری و اوج دوباره آن در آینده نزدیک شود. (معاون وزارت بهداشت از شیوع بیشتر خبر میدهد و این یعنی شیوع جدی است و خطر بیشتر شدن آن مطرح است!)

او گفت: برنامه‌ریزی خواهد شد تا حدود اختیارات مسئولان در استان‌ها و شهرستان‌ها برای اعمال محدودیت‌ها جهت جلوگیری از شیوع این بیماری افزایش پیدا کند.

پیش از او سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان نیز اعلام کرد: ظرفیت تمام بیمارستان‌ها برای بیماران کرونا بسیج شده اند و به بیماران غیر کرونائی نمی توان رسیدگی کرد. البته بسیاری از  این نوع بیماران نیز از ترس ابتلا به کرونا به بیمارستانها مراجعه نمی کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  12 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: