ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 25 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با قبول ادعای سخنگوی قوه قضائیه

موسوی مجد "دُم" جاسوسی بوده

و سرَ مار همچنان پنهان است!

 
 
 

 

 

قوه قضائیه که برای نخستین بار خبر از نفوذ جاسوسی در کنار سردار سلیمانی را اعلام کرده بود، پس از چند روز از این اعلام خبر عقب نشینی کرد. روز گذشته سخنگوی این قوه بی آنکه اشاره به زمان بازداشت موسوی مجد بکند مدعی شد که پرونده او به سال 96- 97 باز می گردد. از او در باره سایر همکاران و متهمان این پرونده سئوال شد اما وی از پاسخ گریخت و گفت "حضور ذهن ندارم!"

سخنگوی قوه قضائیه همچنین گفت که بازداشت موسوی مجد ارتباط به ترور سردار سلیمانی ندارد که دراینصورت باید اعلام شود پس چه کس و یا کسان و چه شبکه ای در مهم ترین ارگانهای امنیتی نظام خبر سفر و مسیر حرکت سلیمانی را به امریکائی ها و یا اسرائیل اطلاع داده بود؟

اگر ادعای قوه قضائیه و سخنگوی آن پذیرفته شود، آنگاه معلوم می شود موسوی مجد "دُم" مار بوده و سر مار همچنان در سوراخ امنیتی سپاه و بیت رهبری است و پنهان است!

سخنگوی قوه قضائی همچنین مدعی شد که خانواده‌ موسوی مقیم سوریه بودند و او در همان کشور اطلاعاتی را از نیرو‌های مستشاری (واحدهای نظامی قدس در سوریه) و فعالیت وزارت دفاع به سرویس‌های جاسوسی داده است.

عکس: ابومهندس فرمانده حشدالشعبی عراق و سلیمانی فرمانده سپاه قدس که هر دو کشته شدند. ظاهرا نفر پشت سر آنها موسوی مجد است.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: