ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هیچکس جرات نمی کند نام آنها را اعلام کند

37 شخص حقیقی و حقوقی

یک میلیارد و 200 میلیون دلار خورده اند

 
 
 
 
 

 

در میان مقامات و حتی نمایندگان مجلس، همه می خواهد مار را بدست مش رجب بگیرند و خودشان مارگیر نیستند.

سخنان روز گذشته قاسم میرزائی نیکو نماینده مجلس خطاب به رئیس دیوان محاسبات مصداق همین مارگیری بدست مش رجب است. او که میداند وام ها را چه کسانی گرفته اند و حالا در کجا هستند و حامیان آنها چه کسانی بوده و هستند، در سخنرانی اش می گوید:

«دیوان محاسبات کشور در بخشی از گزارش خود عنوان کرده که 37 شخص حقیقی و حقوقی مجموعا بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون دلار ارز گرفته  اند که اقلامی را وارد کنند اما حتی یک ریال واردات نداشته‌اند. سوال این است که چرا دیوان محاسبات، نام این افراد را به مجلس ارائه نکرده و صرفا به ارائه گزارشی ناقص بسنده کرده است؟»

می بینید! خودش میداند اما جرات نمی کند بگوید آن 37 شخصیت حقیقی و حقوقی کیستند و از رئیس دیوان محاسبات می خواهد که جرات کرده و نام آنها را بگوید که البته اگر رئیس آن دیوان هم جرات داشت نیاز به این توصیه نبود و اعلام کرده بود. اینها که به آسانی آب خوردن کسانی را که صاحب قدرت نیستند پیش از هر دادگاهی متهم و محکوم به هر عمل و اقدامی می کنند، کار که به دلارهای میلیاردی می رسد زبان به کام می کشند. "یک کسانی"، "یک جریانی"، "یک کارهائی" و .... اینها اصطلاحاتی است که برای این سانسور حکومتی از آنها استفاده می شود. تا حالا کسی لیست نام شرکت های زیر مجموعه بیت رهبری و سپاه را شنیده؟ گفته اند که مردم بشنوند؟ اسم بانکدارانی که ورشکسته خود را اعلام کرده اند تا حالا اعلام شده؟ پشتیبان و پشتوانه آنها اعلام شده؟  یک جریان و یک کسانی و یک ماجراهائی و یک.... همین است. رهبر برای در آوردن یک میلیارد دلار از داخل صندوقی که معلوم نیست چند میلیارد دلار در آن است برای کمک به دولت جهت مقابله کرونا 11 روز استخاره کرد و این 37 شخصیت حقیقی و حقوقی 200 میلیون بیشتر از آن یک میلیارد دلار را خورده اند و نامشان اعلام نمی شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: