ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه خبری سخنگوی دولت

ترامپ بیهوده "جان کری" را

گوشت دم توپ مذاکره کرده! 
 
 
 
 

 

علی ربیعی سخنگوی دولت، روز گذشته در مصاحبه خبری خود به این جمله ترامپ که "ایران می خواهد با من مذاکره کند اما جان کری موش دوانی می کند"  پاسخ داد و گفت:

اظهار نظر ترامپ شخصی است و نمی‌دانیم بر چه اساسی آن را اعلام کرده است. بارها هم اعلام کردیم که ساکنان کاخ سفید برای ما هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

البته ترامپ درک نادرست از تحولات منطقه و حتی از مسائل داخلی آمریکا دارد و این اظهارات بهانه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر شکست دولت وی در به حرکت در آوردن دیپلماسی سازنده است.

جمهوری اسلامی از اصول معینی پیروی می‌کند که بر «احترام متقابل چند جانبه گرایی و مقاومت برابر زورگویی و اینکه همه باید به آشکارترین مقررات بین المللی تن دهند»، مبتنی است.

هر رئیس‌جمهوری، چه جمهوری خواه و چه دموکرات در آینده در کاخ سفید حضور داشته باشد و به قدرت برسد تا زمانی که سیاست‌های شکست خورده آمریکا ادامه دارد و بخواهند ما را تحقیر و زورگویی کنند و تحریم و ترور را ادامه دهند ما هیچ گفت‌وگویی با آنها نخواهیم داشت.

به رئیس جمهوری آمریکا توصیه می‌کنم به جای پیدا کردن مقصرهای خیالی مسیر نادرست خود را تصحیح کند و سپس شاهد وزیدن بادهای تغییر باشد؛ بارها گفته‌ایم تحریم‌ها را بردارید به میز گروه ۱+۵ برگردد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: