ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یزدی و جنتی از ترس کرونا، در ساحل کیش عقب قبله می گردند

صادقی به جای آملی لاریجانی

و شیخ محمد یزدی باید زندانی شود

 
 
 

 

قوه قضائیه نامستقل جمهوری اسلامی که کارگزار دولت سایه و اطلاعات سپاه است، محمود صادقی نماینده مجلس را بموجب شکایت رئیس سابق قوه قضائیه آملی لاریجانی، محکوم به 5 سال زندان کرد. اتهام صادقی این بود که از تریبون مجلس فاش کرد آملی لاریجانی پول های وثیقه و امانتی مردم را در حساب های شخصی خود ریخته و از سود آن استفاده می کند.

صادقی به این حکم اعتراض کرده و باید دید سرانجام این حکم به کجا خواهد آنجامید و به سرانجام قوه قضائیه گره خواهد خورد یا خیر؟

واقعیت اینست که اگر سنگی روی سنگ در جمهوری اسلامی بند بود آیت الله محمد یزدی که از ابتدای اعلام خبر شیوع کرونا در قم مانند احمد جنتی غیب شده (و لابد در ساحل کیش عقب قبله می گردند) باید برای رسیدگی به اتهاماتی بسیار بیش از آنچه صادقی در باره آملی لاریجانی مطرح کرد احضار می شد. و بموجب افشاگری که آملی لاریجانی علیه شیخ محمد یزدی کرده بود او نیز باید احضار می شد تا بالاخره معلوم شود این دو عضو مجلس خبرگان مستندات اتهاماتی که به هم زده اند چیست. آیا آنگونه که آملی لاریجانی گفته بود شیخ محمد یزدی چاک دهان ندارد و در جلسات شورای نگهبان پرت و پلا و ناسزا می گوید؟ و آملی لاریجانی سواد فقهی ندارد و با پولهای مردم که در حساب شخصی اش بوده و یا هست کارهای تجاری می کند؟

قوه قضائیه که حقیرتر از آنست که گریبان یزدی و آملی لاریجانی را بگیرد، فعلا چنگ انداخته به گریبان محمود صادقی جانباز جنگ با عراق که مانند علی مطهری و خانم سلحشوری در مجلسی که آخرین هفته های عمر خود را پشت سر میگذارد زبانش را در کام نکشیده بود.

در همین ارتباط روز گذشته علی مطهری، در توییترش نوشت: حکم محکومیت آقای محمود صادقی موجب تعجب است.  سوال آقای صادقی از آقای صادق لاریجانی این بود که موجودی حساب های بانکی ۶۳ گانه قوه قضائیه چگونه هزینه می شود؟ بدون آنکه کسی رامتهم کرده باشد. اگر یک نماینده نتواند چنین سوالی را مطرح کند پس مجلس به چه دردی می خورد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: