ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 15 اردیبهشت

حمله نظامی به ایران

ترامپ را از گرداب نجات میدهد؟

 
 
 

 

 

نقل و انتقال های نظامی امریکا درعراق با تحرکات تازه داعش در خاک این کشور که فعلا مهم ترین آنها شبیخون به یکی از پایگاههای حشدالشعبی عراق (نزدیک به سپاه قدس) توام بوده که طی آن حداقل 12 عضو حشدالشعبی کشته شدند. خبرهای تائید نشده ای نیز در باره حملات نظامی به نیروهای سپاه پاسداران در سوریه منتشر شده که معلوم نیست این حملات توسط اسرائیل انجام شده و یا واحدهای تروریستی داعش.

مجهز شدن پایگاه امریکا درعراق با موشک های ضدهوائی "پاتروید"؛ عملا آماده شدن برای دفع حملات موشکی ایران به این پایگاه هاست، همچنان که تلاش برای ادامه تحریم جهانی و تسلیحاتی ایران با هدف جلوگیری از مجهز شدن ایران به ناوگان هوائی – نظامی بخش دیگری از این تحرکات است.

همزمان با این تحرکات و خبرها نیوزویک تایمز نوشت: آمریکا باید احتمال درگیری با ایران را کم کند.  جنگ با ایران جنگی کم‌هزینه نخواهد بود همچنان که کوتاه مدت نخواهد بود. جنگ با ایران بدترین جنگ برای ما خواهد بود.

آیا ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و قرار گرفتن اخبار کرونا، آشکار شدن قدرت چین برای مقابله با کرونا و رسوائی ضعف امریکا برای مقابله با این ویروس در حاشیه خبرهای داغ این روزهای امریکا، بدنبال یک رویداد ناگهانی مانند سناریوی ضربه نظامی به ایران است؟ وزارت خارجه روسیه از ایران و امریکا خواسته تا خویشتن داری و پرهیز از تنش را حفظ کنند. آیا روسیه نیز نگران چنین ماجراجوئی است؟ آیا ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و باقی ماندن در کاخ سفید حاضر به چنین ماجراجوئی شده؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: