ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 16 اردیبهشت

به زندگی عادی فراخواندن

پاورچین، پاورچین مردم!

 
 
 

 

 

درادامه سیاست پائین کشیدن فیتیله اخبار "کرونا"، باز کردن رستوران ها و هتلها با محدودیت هائی که آن هم بتدریج کم خواهد شد، پرواز هواپیماها  نیز کم کم آغاز شده و می شود. اقتصاد توریستی اجازه ادامه محدودیت ها و بسته بودن ها را نمی دهد.

بدنبال چند شرکت هواپیمائی اروپائی روز گذشته شرکت هواپیمائی "ایرفلوت" روسیه نیز اعلام کرد که پروازهای بین المللی ممکن است در اواسط تابستان آغاز شود.

بدنبال اعلام دو پرواز در هفته از میلان به تهران، ترکیه نیز روز گذشته اعلام کرد که توانسته از شیوع کرونا دراین کشور بکاهد و تلفات نه تنها کاهش یافته بلکه تحت کنترل قرار گرفته است. زمزمه ای برای آغاز پروازهای هوائی درترکیه! کشوری که اقتصاد آن بشدت نیازمند در آمد حاصل از توریسم است. سال گذشته 45 میلیارد دلار از این طریق در آمد داشت و برای سالی که در آن هستیم 60 میلیارد دلار پیش بینی کرده بود که کرونا تا اینجا ضربه سنگینی به کیسه ای که این کشور برای توریست ها دوخته بود زده است.

مدیر شرکت ایرفلوت در مصاحبه ای که شبکه تلویزیونی 24 ساعت روسیه آن را پخش کرد اعلام داشت: "با اطمینان میتوانم بگوییم که سیستم ضد عفونی کننده هواپیماها را حفظ خواهیم کرد."

وعده ای تقریبا شبیه وعده ها و توصیه هائی که دولت ها در کشورهای مختلف به مردم می کنند تا خود با ماسک و حفظ فاصله و درخانه ماندن افراد بالای 65 سال از کرونا فاصله بگیرند! و حالا نوبت مطمئن ساختن مسافران از ورود به هواپیماهاست!

هدف همان است که وزیر کشور آلمان "شویبله" هفته گذشته گفت: جان مردم مهم است اما اقتصاد کمتر مهم نیست!" و پیش از او ترامپ گفته و عمل کرده بود:

http://pyknet.net/1399/11ordibehesht/11/index11.htm

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: