ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اتهامی که ناگهان به روز شد

پروازهای ایران عامل انتقال

کرونا به لبنان و عراق بوده؟

 
 
 

 

 

از سه روز پیش ناگهان یک پرونده اتهامی جدیدی برای ایران در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور باز شده که بی شباهت به پرونده اتهامی علیه چین نیست. طبق این پرونده اتهامی چند پرواز ایران به عراق و لبنان باعث شیوع کرونا در منطقه شده است. این که چقدر یخ این پرونده بگیرد هنوز معلوم نیست اما فعلا و دراین مرحله شرکت های هواپیمائی ایران زیر ضربه اند تا نتوانند در صورت باز شدن آسمان کشورها مطابق کاهش محدودیت های کرونائی مسافر به کشورهای دیگر منتقل کنند.

ایران فعلا و به بهانه انتقال ایرانی ها از این و یا آن کشور پروازهای محدودی را آغاز کرده است. از جمله روز گذشته خبرگزاری ایلنا از انتقال ایرانیانی که به دلیل توقف پروازها ناشی از انتشا‌ر کرونا، موفق به بازگشت از لبنان نشده بودند، خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی خبر بالا را اعلام و اضافه کرد: هماهنگی لازم برای راه‌اندازی یک خط پروازی فوق العاده بین تهران و بیروت انجام شده است و بر همین اساس یک هواپیمای مسافربری از شرکت ماهان  برای انتقال دانشجویان، بازرگانان و سایر ایرانیانی که در لبنان به سر می‌برند، بطرف بیروت پرواز می کند. همین هواپیما مسافران لبنانی را که  به دلیل لغو پروازها درایران مانده اند را به آن کشور منتقل می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: