ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 25 اردیبهشت

سال نکوی مجلس آینده

از بهار انتخاباتش پیداست! 
 
 

 

 

مجلس یازدهم بزودی جانشین مجلس دهم می شود. هر روز تعدادی خبر درباره زد و بندهای پنهانی و یارگیری برای هیات رئیس و بویژه ریاست مجلس ساخته می شود و در اختیار رسانه ها قرار میگیرد تا بلکه مردم مجلس آینده را جدی بگیرند. قالیباف عطسه کرد، میرسلیم سرفه، احمدی نژادهای جوراب هایشان را در آوردند و مستقل ها دنبال بوی کباب می گردند و یا این که 60 در صد مجلس آینده جوان هستند و زیر 45 سال (و قطعا با همان افکار امثال احمد جنتی و کداخدائی که در شورای نگهبان نوجوان به حساب می آید!) و ...

شاید اندکی از این خبرها و خبرسازی ها، اگر بحران کرونا فضای اقتصادی و سیاسی جهان و ایران را زیر و رو نکرده بود جدی گرفته می شد اما "کرونا" همه کاسه کوزه های قدیمی را از بام به زیر انداخت.

عباس عبدی که دو روز پیش با چند نیش به محمد خاتمی و خلع او از رهبری جبهه اصلاحات، گریبان خود را از خفت گیری آینده رها کرد تا بتواند حرف های جدی تری بزند، روز گذشته درباره مجلس آینده گفت:

اگر من در انتخابات اخیر مجلس شرکت کرده بودم و رای هم آورده بودم غیر ممکن بود پایم را در مجلس بگذارم. اصلا آبرویی برای آدم نمی ماند که با ۲۰ درصد مشارکت کننده (ظاهرا اشاره به میزان شرکت تهرانی ها در آن انتخابات است که قالیباف خود را نفر اول آن اعلام کرده و البته اوضاع میرسلیم مضحک تر از قالیباف) اسم خود را نماینده مجلس بگذارد. من اصلا نمیدانم آقای قالیباف نماینده کیست؟ واقعا نمی دانم. حیران مانده ام و من نمی فهمم ماجرا چطوری است!

عکس: مرتضی آقا تهرانی ولیعهد مصباح یزدی و رئیس جبهه پایداری، سردار قالیباف شهردار پرونده دار اسبق تهران و مصطفی میرسلیم که آقای خامنه ای در دور دوم ریاست جمهوری اش خیلی تلاش کرد او و یا علی اکبر ولایتی را جانشین میرحسین موسوی کند که موفق نشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: