ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه فرمانده یگان ویژه ضد شورش

یگان ویژه ضد شورش

مجهز به سیستم صوت قوی شده! 
 
 

 

 

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا گفت:

سال ۹۹ به لحاظ توجه ویژه به زیرساخت و تجهیزات بی‌نظیرترین سال یگان ویژه است. حمایت های بسیار خوبی از سوی مسئولان از یگان ویژه می شود و تجهیزات و امکانات خوبی در اختیار این یگان قرار می گیرد. پادگان ها تکمیل و توسعه یافته، ابزار و امکانات آموزشی در اختیار گذاشته شده،  تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی مورد نیاز را به ما داده اند. سال ۹۹ برای ما متناسب با افزایش تهدیدها سال مهمی است. باید دشمن را از هر گونه تهدید و ایجاد نا امنی در داخل کشور منصرف کنیم تا  جرات این کار را نداشته باشد. یگان ویژه کارنامه قابل قبولی در دیماه و آبانماه سال های ۹۶ و ۹۸ دارد و اکنون هم برای کنترل آشوب مصمم تر و مجهزتر شده است. از جمله تاکتیک های موثر یگان های ویژه در مواجه اولیه با آشوب ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و  با استفاده از سیستم صوت بسیار قوی وارد عمل می شویم.

دشمن در دیماه سال ۹۶ از تاکتیک هایی استفاده کرد و حداکثر خشونت و تخریب را در دستور کار خود داشت و با روش هایی از جمله پراکندگی مناطق درگیری خواست ما را خسته کند، اما یگان ویژه با قدرت تحرک بالا توانست آنها را سرکوب کند. اکنون به این حوزه ها اشراف یافته ایم و واحدهای واکنش سریع با سرعت بیشتری آماده شده اند تا بتوانند در داخل شهرها با تمرین سناریوهای مختلف وسائل نقلیه سبک و سیار به موقع جا به جا شوند.

(متاسفانه خبرنگار خبرگزاری ایرنا یادش رفته از سردار کرمی سئوال کند "سیستم صوت قوی" چیست؟ تا کنون از سیستم آب پاش قوی، گاز خردل، گاز اشک آور، گلوله گاه مشقی و سپس جنگی و... می شد. لابد قرار است هواپیماها در روز شورش مردم دیوار صوتی را بشکنند و ایجاد وحشت کنند و یا به یکباره از تمام بلندگوهای مساجد و بلندگوهائی که در خیابانها نصب شده و می شود صداهای عجیب و رعب آور پخش کنند. و یا منظور همان صدهای مشکوکی است که در کتاب و سریال دائی جان باعث جنگ خانوادگی شد؟  خلاصه خبرنگار که ظاهرا خودش هم مرعوب این سخنان سردار کرمی شده بود یادش رفت این سئوالات را مطرح کند!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: