ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حریق در دو معبد و مقبره

هندوها و کلیمیان در همدان و بندرعباس

 
 
 

 

 

معبد هندوها در بندرعباس آتش گرفته و یا آتش زده شده، تقریبا بصورت همزمان مقبره "استر و مردخای" متعلق به کلیمیان نیز در همدان به آتش کشیده شد.

پیش از این دو رویداد، اجساد شماری جوان که از افغانستان وارد خاک ایران شده بودند در رودخانه هیرمند پیدا شد و یا از آب گرفته شد که همراهان نجات یافته غرق شدگان گفته اند که آنها را مرزبانان ایران شکنجه کرده و سپس به قسمت پر آب رودخانه انداخته اند.

سومی را مقامات جمهوری اسلامی در ابتدا انکار می کردند و حالا می گویند کار امریکائی هاست. یعنی امریکائی ها این ماجرا را به ریش ایران بسته اند. این درحالی است که بازماندگان حادثه شرح داده اند که در مرزبانی ایران با آنها چه کرده اند.

لابد برای دو آتش سوزی هم یک توجیه دیگری اختراع کرده و دشمن خارجی را مطرح خواهند کرد. درحالیکه از روز آشکارتراست که در قلب حکومت ایران دستهائی هدایت اصلی این رویدادها را برعهده دارند و آمران اصلی و پنهان این حوادث اند. حوادثی که هر کدام به نوعی زمینه ساز تشنج مذهبی و غیر مذهبی در داخل کشورند. دو میلیون مهاجر افغانستان درایران زندگی می کنند و شماری مهاجر افغانستان در سپاه قدس سلاح بدست دارند. درباره مقبره یکی از بزرگان دینی کلیمیان و معبد هندوها نیز ماجرا همینگونه است. یعنی آتش افروزی از داخل و خارج و آتش بیار اصلی در داخل حکومت.  گوش شنوائی وجود دارد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: