ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه

با اقدامات بزک، دوزکی و نمایشی

نمی توان مانع فوران خشم مردم شد 
 
 

 

 

دکتر سعید زیبا کلام استاد باصطلاح اصولگرای دانشگاه تهران (بی ارتباط سیاسی با صادق زیبا کلام که نظراتش شبیه ناقوس کلیسا به اقتضای شرایط اینسو و آنسو می شود) نامه ای خطاب به سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه نوشته است.  او دراین نامه از جمله نوشته است:

«کمتر روزی می‌گذرد که خبر غارت بیت‌المال و یا تضییع حقوق کارگران و سایر اقشار محروم دست‌کم در یکجا از کشور به گوش امثال بنده نرسد. حال آنکه این بنده نه شبکه‌ای اطلاعاتی در اختیار دارم و نه سازمان بازرسی کل کشور تحت امرم قرار دارد و نه عضو کمیسیون اصل نود هستم و نه سمتی در بازرسی بیت دارم.

بنظر شما این حجم از فساد گسترده در تقریبا سراسر کشور امری تصادفی است و یا عوامل نفوذی سرویسهای جاسوسی مستکبران جنایتکار غربی سرمنشاء و محرک این همه مفاسد هستند؟

حقیقتا بر این پندارید که با بازدیدهای سرزده به دادگستری فلان شهر و گزارش رسانه‌ی حکومتیِ صداوسیما از اینکه شما در حال گوش‌دادن به پیرمرد یا پیرزنی هستید سرقت‌سالاری عمیق و نهادینه‌شده طی ۴۰ سال گذشته برچیده و یا دستکم کمی کاهش پیدا می‌کند؟

در کجای دنیا قوه قضائیه یا دادگستری به معضلات و موانع تولید می‌پردازد؟

نیات قلبی شما را خود دانید و آنکه از رگ گردن شما بشما نزدیکتر است و می‌داند چه زمانی آنرا باید قطع کند.

حاج آقا! بینی و بین الله، این گستردگی و عمق فساد را این اقدامات بزک - دوزکی مطلقا مطلقا رفع نمی‌کند.

حاج آقا! اجازه بدهید منابع و کانالهای غیر حکومتی بشما بگویند که قضاوت اقشار وسیعی از جامعه درباره قوه قضائیه و قوه مقننه و مجمع تشخیص و سایر نهادهای قدرتمند و در راس اینها قوه‌ی فشل و فرسوده و فاسد دولت چیست.

برجی ۲۰ طبقه در قلب بخشی بنام لواسان که شده یکی از کانونهای زمین‌خواری و غارت بیت‌المال؟

هنوز پرونده ویلاهای خلاف کلاک که از معاونت برخی از رجال والامقام نظام بهره‌مند بود را به پایان نرسانیده‌اید.

لابد از پرونده زمین‌خواری بزرگتر از کلاک در تپه سرخه لواسان خبر دارید. خبر دارید که بخشهایی از قوه قضائیه چه نقشی در این پرونده دارند؟

ماجرای باستی هیلز لواسان بکجا رسید؟

به شما توصیه می‌کنم درباره تصویر کلان این وضع بیاندیشید. بیاندیشید که آیا براستی نظام بفرض افزایش ده برابری برُد و دقت موشکهایش و قدرت نهادهای امنیتی و اطلاعاتی‌اش و نیروهای مسلحش، آیا می‌تواند با توجه به نارضایتی روزافزون میان عموم مردم با این سیاستهای راهبردی ویرانگر ادامه حیات بدهد؟

شما را نمی‌دانم ولی این بنده با چشم جانم دیده‌ام که چگونه بوقت شرایط مساعد، همه مکنونات قلبی مردم فوران می‌کند و همه چیز بسرعت فرومیریزد.

می‌شود چند صباحی با شگردها و ترفندهای رسانه‌ای و امنیتی و محاکمات محرمانه، نارضایتی‌ها از تبعیض و غارت و رنج و عسرت مردم را امروز و فردا کرد و در کپسول دین و دیانت به مردم خوراند. ولی یادتان باشد اگر می‌خواهید نظام بماند باید در اکثر سیاستهای راهبردی در جهت جلب رضایت عموم مردم و بویژه مستضعفان و پابرهنگان انقلاب تجدید نظر اساسی کنید.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: