ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 فروردین 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 28 فروردین

فریب بازار سیاه

قرص های ضد "کرونا" را نخورید!

 
 
 

 

 

این روزها دارم می فهمم که چگونه در زمانِ جنگ یک عده پولدار شدند! بدلیل حرفه پزشکی و مسئولیتی که دارم شاهد بیرون دادن داروهایی هستم که هیچ تاثیری در درمان کرونا ندارند، اما با نیروی تبلیغ واردِ بازارِ می کنند و سپس آن را به طرف بازار سیاه هدایت می کنند و با قیمت هائی باورنکردنی (27 میلیون تومان برای ده عدد قرص) می فروشند. دیروز نمایش "خَیری" را سیما نشان داد که کارخانه تولیدِ ماسکش را افتتاح می کرد. از طرف دیگر بازار سیاه ماسک آنقدر گسترده شده که بی زمینه نخواهد بود اگر حدس بزنیم محصول ماسکی این کارخانه هم به کمک بازار سیاه ماسک خواهد رفت. چرا "خیرین"، همین کارخانه های پارچه باقی و نساجی را دولت بسیج می کرد تا بیش از ظرفیت داخلی ماسک تولید شود. یاد چادُر مشکی و روسری افتادم که در زمانِ جنگ با عراق بنام پارچه تعاونی میدادند! بهر حال بگویم که کرونا در ایران فقط نمی کشد بلکه یک عده را هم بزودی اَبَر میلیاردر خواهد کرد.

سپاه هم بر سر کشف دستگاه تشخیص کرونا از صد متری جنجالی راه انداخته که باحتمال زیاد این هم روی دیگر سکه قرص هائی است که برایتان نوشتم.

آش آنقدر شور شده که جهانپور معاون و سخنگوی وزارت بهداشت مجبور شد اعلام کند: اختراع سپاه هنوز از هیچ کجا تائید نشده است.

قدیم ها در افواه می گفتند "طرف از آب کره می گیرد". حالا باید گفت "در جمهوری اسلامی از کرونا  پول می سازند!". وقتی دروغ و ریا و خرافات در حاکمیت نهادینه است و پول پرستی ضلع دیگر آنست، از چنین پدیده هائی نباید تعجب کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: