ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
  گوشه ای از عملیات فاشیست های اوکراین   
 
 

 

شاید خیلی از دوستان اطلاعات دقیقی از فاشیست‌های اوکراینی نداشته باشند همان نئونازی‌های نژادپرستی که در خشونت و وحشیگری دست کمی از اس‌ اس و گشتاپو دوران هیتلر ندارند.

به آرم صلیب شکسته این فاشیست های نئونازی که مانند نشانه ارتش رایش است دقت کنید... آنها که نام خود را "آزوف" گذاشته‌اند در طول سال‌های گذشته جنایت‌های بسیاری علیه قومیت‌های زبانی و نژادی در شرق اوکراین انجام داده‌اند.

رسانه ها فیلم یک ساختمان اداری در خارکف را نشان میدهد و مدعی اند که روسیه این ساختمان را که اداری و یا مسکونی بوده با موشک زده و یا بمباران کرده است. نیمه دوم این خبر سانسور شده و آن اینست که این ساختمان ستاد فرماندهی و مرکز تسلیحاتی فاشیست های در خارکف بوده که منهدم شد و نزدیک به 70 نیروی نظامی فاشیست مستقر در این ساختمان نیز کشته شدند.

تصاویری را تلویزیون های غرب پخش می کنند از افرادی که روی زمین در یکی از جاده های منتهی به لهستان و درحالیکه اتومبیل های آنها بصورت پراکنده نیز در صحنه هست خوابیده اند. آنها روی شکم و بصورت پراکنده خوابیده اند و چهره شان معلوم نیست و تعداد نظامی نیز از میان آنها اینسو و آنسو می روند. این صحنه را بعنوان کشتار مردم در جریان بمباران های روسیه پخش می کنند. واقعیت اما چیز دیگری است. این افراد را که قصد رفتن به لهستان داشته اند را نیروهای فاشیست که در جاده ها در کمین هستند از اتومبیل ها بیرون کشیده و ضرب و شتم می کنند و حتی در یک صحنه، یکی از آنها را به قصد کشتن به اتومبیل می کوبند و سپس روی زمین و در کنار دیگران می خوابانند.

در صحنه دیگری، شما فیلمی را می بینید که فاشیست های اوکراین به سبک داعش با دستگیر شدگان رفتار می کنند.

اینها گوشه هائی از عوامفریبی و بمباران افکار عمومی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  2 مارس 2022

 
 

اشتراک گذاری: