ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیانیه حزب کمونیست روسیه

فاشیسم هیتلری در اوکراین

جان تازه گرفته است!

نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

حزب کمونیست فدراسیون روسیه، آغاز در گیری های نظامی در اکراین را مبارزه با نئونازی ها که در فوریه سال 2014 در جریان یک کودتا به قدرت رسیدند می داند. ما کرارا به جامعه روسیه و جوامع بین‌المللی اطلاع دادیم که مردم، نئو فاشیست ها و باندرا ها را که در کیف حاکم شده اند، فرزندان نازی های مجازات شده در جنگ جهانی دوم که جنایات هولناکی را علیه ساکنان اکراین، بلاروس و روسیه انجام دادند می دانند.

سیر عملیات جنایت کارانه این گروه‌های فاشیست، درستی ارزیابی ما را در عمل نشان داد. کافی است به ترکیب کسانی که در این چند سال به حمایت از همدستان خود به سمت اکراین شتافته اند نگاهی انداخته شود. قبل از همه «داوطلبان» از کرواسی (جدا شده از یوگوسلاوی) هستند. فراموش کردنی نیست که در جریان جنگ آلمان هیتلری علیه اتحاد جماهیر شوروی، در اکراین دو لشگر کروات، شرکت داشتند که به جنایات خونین علیه غیر نظامیان معروف بودند.

در همان زمان در اردوگاه های کار اجباری کرواسی، در بالکان سال‌های 1941و 1944 حدود یک میلیون نفر از برادران صرب که در گروه‌های پارتیزانی به طرفداری از اتحاد شوروی با آلمان ها می جنگیدند سلاخی شدند. در این روزها صدها داوطلب از کروات ها در خاک اکراین کنار باندرا ها قرار دارند. در همین زمان برادران صرب ما همانند سال 1941 به حمایت از روسیه برخاسته اند. روز 4 مارس، بیش از 15 هزار صرب، در تظاهراتی قدرتمند و با شکوه جهت حمایت از روسیه به خیابان‌های بلگراد آمدند.

در این اوضاع و احوال، کروات ها تنها اروپایی‌هایی نیستند که بدنبال انتقام از گذشته برآمده اند، بلکه داوطلبان دیگری از سایر کشورهای اتحادیه اروپا با کروات ها در یک صف قرار گرفته اند. البته جای تعجیی ندارد. بیاد بیاوریم که در جنگ دوم، اروپا نیروهای منظم لژیون های اس اس خود را برای جنگ با اتحاد شوروی به میدان فرستاد. در کنار هیتلر، نیروهای اتریش، مجارستان، رومانی، ایتالیا، اسلواکی و فنلاند نیز علیه اتحاد شوروی جنگیدند. بخش‌هایی از لوژین های اس اس که در قلمرو اتحاد شوروی، جنگیدند، شامل اکراینی ها، فاشیست هایی از هلند، دانمارک، نروژ، سوئد، فرانسه و اسپانیا در تخریب و آدم کشی بیداد کردند. امروز نیز نوادگان نازی های باقی‌مانده بار دیگر در کنار نازی ها و باندرا در یک صف متمرکز شده اند.

در عین حال گزارش های نگران کننده از استخدام و انتقال به اکراین جهت کمک به نئونازی های محلی و شبه نظامین سازمان های تروریستی از خاورمیانه وجود دارد. تروریست هایی که با کشتارهای وحشتناک غیر نظامیان در سوریه، لیبی، عراق و سایر کشورهای عربی انگشت نمای مردم جهان شدند.

حزب کمونیست روسیه فدراتیو، تلاش‌ها را برای بین‌المللی کردن درگیری نظامی در اکراین و حضور و مشارکت نازی ها و تروریست های اروپایی و خاورمیانه‌ ای در این جنگ را به شدت محکوم می کند. بدون تردید آن‌ها به همان سرنوشت اجدادشان از لوژیون اس اس و دیگر تروریست ها در طول جنگ بزرگ میهنی دچار خواهند شد. برادری روس ها و اکراین ها در تاریخ بشر به ثبت رسیده است. ما شانه به شانه یکدیگر پیروزی بر فاشیسم آلمان را رقم زدیم. ما با همه توان خود و از همه فرصت ها بهره خواهیم گرفت تا طاعون نفرت انگیز فاشیسم دوباره در سیاره ما شایع نشود.

از طرف کمیته مرکزی حزب کمونیت روسیه، گنادی زوگانف

https://www.rline.tv/news/2022-03-06-gennadiy-zyuganov-fashisty-iz-evropy-i-terroristy-s-blizhnego-vostoka-podderzhivayut-natsistov-bande/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: