ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 16 اسفند

به دو سئوال پاسخ بدهید

تا دلیل جنگ اوکراین را بدانید!

 
 
 
 

 

موافق و مخالف جمهوری اسلامی، کافی است به این سئوال بسیار ساده پاسخ بدهند تا میزان درک خود از حوادثی که در اوکراین در جریان است و می رود تا آینده نزدیک ما را - مثبت یا منفی- ترسیم کند نشان بدهند:

«چرا، به چه دلیل و با کدام انگیزه در تمام اروپا و امریکا، تمام رسانه های تصویری، صوتی و فیسبوکی را که از روسیه و بلاروس خبر پخش می کنند بسته اند؟»

پاسخ این سئوال برای ما آنقدر روشن است که در روزهای گذشته با زحمت بسیار، سعی کرده ایم این سانسور تاریخی و بی نظیر را شکسته و آن خبرهائی را بدست آورده و منتشر کنیم که اروپا و امریکا نمی خواهند مردم از آنها مطلع شوند. البته مخاطبین ما تنها ایرانی ها هستند. خوشبختانه و تا آنجا که ما مطبوعات ایران را دنبال کرده و می کنیم، برخی روزنامه ها، خود را از زیر سانسور رسانه های غربی بیرون کشیده و اخباری مفتاوت از آنچه که آن رسانه ها منتشر می کنند را در ایران منتشر می کنند. یگانه توصیه ما به همه کسانی که پیک نت را می خوانند یا مطالب آن را به اشتراک می گذارند و یا در تماس های خود با دیگران خبرهای روز را با آنها مبادله می کنند، اینست که اخبار وگزارش های پیک نت را به اطلاع آنها برسانند. پیک نت روی تلگرام خود بیش از 27 هزار عضو دارد، فیسبوک پیک نت نیز خوانندگانی پر شمار دارد و سایت پیک نت نیز مطابق جدول سروری که دراختیار داریم، بالای 50 هزار بازدید کننده روزانه دارد. با این همه، همچنان بر توصیه خود برای پخش اخبار و گزارش های پیک نت پافشاری می کنیم. ما، همانگونه که در بالا اشاره کردیم، دوران بسیار مهمی را پشت سر می گذاریم که هنوز همه ابعاد آن آشکار نشده است.

در ادامه این عنوان اول، فیلم و ترجمه فارسی آن را می بینید و می شنوید درباره کشف پایگاه های اتمی در اوکراین و سلاح هائی که فاشیست های اوکراین می رفتند تا به آنها دست یابند. در این ارتباط نیز ما یک سئوال بسیار ساده و درعین حال مهم را در برابر خوانندگان خود قرار میدهیم:

امریکا، حداقل از دوران ترامپ، با لغو "برجام" سخت ترین تحریم ها را بخاطر غنی سازی اورانیوم علیه ایران و در واقع علیه مردم ایران به کار گرفته است. این تحریم ها، نه کمر حکومت ایران، بلکه کمر مردم ایران را زیر بار تورم و گرانی خم کرده است و از کنار این گرانی و فقر انواع پدیده های هولناک اجتماعی سر برآورده است. حال سئوال ما اینست: چرا امریکا نه تنها بر فعالیت های وسیع اتمی در اوکراین چشم بسته بود، بلکه آن را پنهان می کرد و نه تنها پنهان می کرد بلکه به آن یاری هم می رساند؟

ترجمه فارسی گزارش تلویزیون روسیه 24 را درباره فعالیت های پنهان اتمی اوکراین با دقت گوش کنید. غرب تا دیروز نمی گفت اما حالا زیر فشار افشاگری ها بناچار اعتراف می کند که اوکراین بزرگ ترین کشور اتمی اروپا شده بود. یعنی جلوتر از انگلستان و فرانسه. این قدرت اتمی و در واقع این "چاقو" را برای چه کسی تیز کرده بودند؟ آن هم بدست فاشیست ها و نازیست هائی که یک ارتش سازمان یافته 50 تا 60 هزار نفره در اوکراین تشکیل داده اند.

-----------------------

بمب کثیف (به انگلیسی)  نوعی سلاح انفجاری است که در آن از یک انفجار غیرهسته‌ای برای پراکندن مواد "پرتوزا" و آلایش هسته‌ای محیط استفاده می‌شود. اگر چه در بمب کثیف از انفجار هسته‌ای استفاده نمی‌شود اما به دلیل آلودن کردن محیط به مواد رادیواکتیو از جمله سلاح‌های هسته‌ای به‌شمار می‌رود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: