ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محقق نظامی آلمان:

تاکتیک جنگی هوشیارانه

ارتش روسیه در اوکراین!

 
 
 

 

 

شبکه تلویزیونی «ام مورگن» آلمان درباره تاکتیک نظامی ارتش روسیه در اوکراین و موقعیت این ارتش در اوکراین با «اریخ واد» محقق نظامی آلمان مصاحبه ای کرده که دیگر شبکه های تلویزیونی این کشور آن را بازتاب نداده اند. گزارشگر می‌پرسد:

- شما شرایط فعلی جنگ و تاکتیک جنگ در اوکراین را چگونه ارزیابی میکنید؟

- در حال حاضر در جنوب اوکراین نیروهای نظامی روسیه  با موفقیت زیادی پیش میروند. آنان تقریبا تمام سواحل دریای سیاه را زیر کنترل خود گرفته اند و اکنون در نزدیکی اودسا میباشند. همچنین روس ها توانسته اند ارتباط زمینی میان کریمه و دنباس را برقرار کنند و در حال حاضر در حال پیشروی هستند. اکنون اوکراینی‌ها نیروهایشان را به جنوب شرقی، به نزدیکی کیف منتقل میکنند، زیرا آنجا اکنون نقطه مهم جنگ است. همچنین نیروی روسیه از جنوب در حال پیشروی است. روس ها عجله نمی کنند، اما این تعلل آنان هدفمند است. این پیشروی آهسته نیروی روسیه در ارتباط است با پیشروی نیروهای روسیه از شرق. در رسانه‌های ما اطلاع میدهند که نیروی روسیه آهسته پیشروی میکند زیرا کاری نمیتوانند بکنند و لجستیک آنان اشتباه است. ولی ارزیابی من مغایر این است. آنان آهسته پیشروی میکنند زیرا اولا میخواهند برای فتح کیف کاملا آماده شوند و از طرف دیگر آنان وقت‌کشی میکنند تا اجازه دهند شهروندان کیف از طریق راهروهای امنیتی شهر را ترک کنند.

گزارشگر برنامه میگوید: زلنسکی دیگر پافشاری نمیکند که سریعا وارد ناتو شود و همچنین حاضر است در مورد وضعیت شرق اوکراین وارد مذاکره شود .

- من فکر میکنم این خبر واقعا عالی است و در جهت حل سیاسی. فقط باید امیدوار بود. این لفاظی های زشت بخصوص از طرف رسانه‌های غربی علیه پوتین اشتباه است و نتیجه معکوس دارد. این جنگ فقط راه حل سیاسی دارد و من سیگنال های مثبت اولیه آنرا می‌بینم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: