ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبر جمهوری اسلامی:

در جبهه بندی های این روزها

موضع درست را باید انتخاب کرد 
 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی برای پنجاه وششمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا پیام فرستاد. پیامی که شاید بدعت بود و انگیزه اصلی آن را نه در اهمیت نشست دانشجویان بلکه در متن پیام و غنیمت شمردن فرصت برای اعلام این پیام باید دانست. طبیعی است که کشاکش بر سر قطعی شدن مذاکرات برجام در وین و حدس و گمان هائی که درباره دلیل امضاء نشدن آن زده می شود یکی از دو انگیزه اصلی بوده است. حدس و گمانی که در فضای مجازی و مطبوعات و رسانه های داخلی جریان دارد و سوژه روز برای دو تلویزیون فارسی زبان خارج از کشور برای هدایت بحث به طرف روسیه ستیزی است.

بنابراین انگیزه اول سرانجام مذاکرات وین و برجام است و انگیزه دوم جنگی که در اوکراین جاری است که این نیز درفضای مجازی با این رویکرد که "رهبر علیه روسیه دراین جنگ موضع نگرفته" از بحث های روز است و همان دو تلویزیون مورد اشاره بی وقفه این سوژه را نیز مبنای روسیه ستیزی و وابسته بودن جمهوری اسلامی به روسیه تبلیغ می کنند.

بخش اصلی پیام رهبر جمهوری اسلامی اینست:

«رویدادهای سیاسی و نظامی در این روزها، تشکیل‌دهنده‌ی بخشی از همان پیچ تاریخی جهان است که گمان آن رفته بود. نخبگان و زبدگان ملت بزرگ ما در این مرحله، حامل مسئولیت‌های ویژه‌اند. شناخت جبهه‌بندی‌ها و صف‌آرائی‌ها و انتخاب موضع درست، مسئولیت کوته‌مدت، و آمادگی برای نقش‌آفرینی در تحولات به سود جبهه‌ی حق، وظیفه‌ی میان‌مدت آنان است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: