ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

 سرهنگ ارتش امریکا:

آزمایشگاههای بیولوژیک

در اوکراین واقعیت انکارناپذیر است

 
 
 

 

 

سرهنگ ارتش ایالات متحده "داگلاس مک گرگور" می گوید: ما همیشه روس ها را بعنوان افرادی شرور معرفی می کنیم و با اوکراین به گونه ای رفتار می کنیم که گویی قدیس هستند. در حالی که در جنگ سیاه و سفید معنی ندارد. تنها کسی که می تواند بین آنها بایستد و آتش بس را تضمین کند، رئیس جمهور بایدن است. اگر او بگوید که بیایید ناتو را فراموش کنید، ما از اوکراین بی طرف حمایت خواهیم کرد و من حاضرم کنفرانسی را با همه احزاب و همه رهبران اروپایی که بخواهند شرکت کنند برگزار کنم تا جزئیات این بی طرفی را بررسی کنیم، مطمئنا به یک توافق اصولی میشود برسیم. در نظر داشته باشید که اوکراین در حال فروپاشی است.

ما می دانیم که چه تعداد «آزمایشگاه بیولوژیک آمریکایی در اوکراین» وجود دارد، اما نمی دانیم داخل آنجا چه خبر است. "ویکتوریا نولاند" معاون وزیر خارجه، مرا به یاد کسی می اندازد که در حال دزدیدن دوچرخه دستگیر شد و سپس در تلویزیون گفت: من دوچرخه را ندزدیدم بلکه سوارش شدم، من دزد نیستم. من فکر می کنم تقریبا همه چیز روشن است.

آنچه دولت ما می گوید اغلب اشتباه است. واقعاً بهترین سیاست صداقت است. "آیا رئیس جمهور ترامپ این کار را نکرد؟" او تلاش کرد، اما صادقانه بگویم، نتوانست این کار را انجام دهد. او خیلی تلاش کرد و از ارسال سلاح به اوکراین خود داری کرد زیرا می دانست که این یک خط قرمز برای روسیه است. البته من فکر می کنم او هم چیز زیادی نمی دانست زیرا همیشه حقیقت را به او نمی گفتند. بنابراین من فکر نمی کنم که او از آن آزمایشگاه ها با خبر بود.

روسیه همچنان مدعی است که به بیمارستان ماریاپل حمله نکرده است" بر اساس تجربه شخصی: آمریکایی ها نیز اشتباهاتی مرتکب شدند. خلبانان ما به اهداف اشتباه، گاهی به غیرنظامیان ضربه  زدند - و وقتی ما این کار را انجام می دهیم می گوئیم: این ما نیستیم، ما این کار را نکردیم، این یک دشمن فرضی است.

 https://t.me/dimsmirnov175/31121


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: