ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تحریم امریکائی رهبر و 10 عضو

رهبری حزب کمونیست روسیه

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

خزانه داری ایالات متحده آمریکا، 10 نفر از اعضای رهبری حزب کمونیست روسیه، از جمله گنادی زوگانف رهبر این حزب را تحریم کرد. به همین مناسبت زوگانف نوشت:

«ما بهترین پاداش و قدر دانی را بمناسبت مبارزات ضد فاشیستی خود دریافت کردیم. ما همپنان برای صلح و آرامش برای خواهران و برادران اکراینی خود خواهیم جنگید. تاریخ طولانی، زبان، فرهنگ و ایمان مشترک ما ایجاب می‌کند تا آن‌ها از وجود نازیسم، باندرا و حامیان آمریکایی شرآفرین جهان نجات یابند».

از تحریم های اعمال شده توسط آمریکا و متحدین آن، نباید هراسی بخود راه داد چرا که هم‌ اکنون در صفوف خود آنان چند پارچگی بوجود آمده است و باید آن را به فال نیک گرفت. امانوئل ماکرون می‌گوید، ما باید با روسیه رابطه تجاری داشته باشیم. بلغارها و مجارها نیز صف خود را از تحریم کننده ها جدا کرده اند. آلمان در وحشت تحریم های روسیه قرار دارد زیرا باید گاز مایع آمریکایی را با قیمت بالا تری خریداری کند که دیگر صنایع این کشور سودی نخواهند داشت. در شرق، چینی ها، هندی ها، ویتنامی ها، ایرانی‌ها، پاکستانی ها و ترک ها با تحریم های روسیه برخورد احتیاط آمیز کرده اند اما در آفریقا و امریکای لاتین، اکثراً با تحریم ها مخالفت کرده‌اند و بدین ترتیب، چنانچه ما خود متحد و یکپارچه شویم با همه پی آمد های جنگ و تحریم ها می‌توانیم مقابله کنیم.

اساساً روش ما همیشه با تعامل و گفتگوی سازنده همراه بوده است، اما این به معنی آن نیست که در تمام موارد این روش‌ها را بکار بگیریم، خصوصا زمانی که دیگران با زبان زور با ما سخن بگویند. اگر ما موفق گردیم در درون کشور، با حزب روسیه واحد (حزب حاکم) و در خارج، در منطقه اقیانوس آرام، جایی که کشورهای جمهوری خلق چین، هند، ویتنام سوسیالیستی با توسعه اقتصادی قابل توجه در صدر کشورهای در حال رشد و ترقی هستند وحدت و هم زبانی بوجود آوریم قطعاً و با اطمینان به امر صلح جهانی دست خواهیم یافت.

یوری آفونین یکی از معاونان رهبر حزب کمونیست روسیه نیز در واکنش به تحریم 10 نفر از اعضای رهبری این حزب توسط آمریکا گفت، این تعداد افراد در خارج از کشور نه پول و ثروت دارند و نه خانه و املاکی که کسی آن‌ها را بخواهد به یغما ببرد. اعمال تحریم ها کاری است مضحک و درد از جای دیگری است. رهبری حزب ما همواره به عنوان منادی صلح در جهان و پرچمدار رشد و ترقی کشور شناخته شده است. خصوصا پیشنهاد به رسمیت شناختن دو جمهوری خلقی دونسک و لوگانسک از نظر مقامات آمریکایی گناهی بود نا بخشودنی.

آفونین در ادامه تأکید کرد، شیوه تفکر و زندگی سیاستمداران (حزب ما) مقابله با امپریالیسم آمریکا بوده است و تحریم ها نشان دهنده این است که امپریالیسم جهانی از چه کسانی هراس دارد. این یک قاعده کلی است که فاشیست ها از ضد فاشیست ها و خصوصا از کمونیست‌ها تنفر دارند.

لازم به یاد آوری است، علاوه بر زوگانف، ایوان ملنیکوف ( معاون رئیس پارلمان دوما)، ولادیمیر کاشین، یوری آفونین، دیمیتری نویکوف، لئونید کلاشنیکوف، کازبک تایسایف، یوگنی بسونف، نیکلای اوساچی، و الکسی کورینی مورد تحریم قرار گرفته اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: