ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیانیه جدید رهبر حزب کمونیست روسیه

کشف جنایات فاشیست های "آزوف"

در شهرهای شرقی در اوکراین

تلویزیون حزب کمونیست روسیه - نعمت بوستانی

 
 
 

 

روز 15 مارس گنادی زوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه و رئیس فراکسیون این حزب در مجلس دوما، طی بیانیه ای از مردم جهان خواست تا با همدردی با مردم اکراین، جنایات نازی ها و باندراها را در این کشور محکوم کنند.

در این بیانیه آمده است:« روند عملیات ویژه ارتش روسیه در اکراین، بیش از پیش عمق فاجعه بار وضعیت این کشور را نشان می دهد. به طور مرتب اسناد و مدارک بی شماری از ماهیت جنایت کارانه باندرا بدست می آید. برای افراد صادق و متفکر بروشنی معلوم گردیده است که مبارزه همه جانبه با نئو نازیسم در اکراین آغاز شده است.

چند روز قبل نیروهای پیشرو جمهوری خلق لوگانسک، یک محل اعدام دسته‌ جمعی تعدادی از افراد غیر نظامی را در شهر پوپاسنایا، کشف کردند. این کشتار هنگام عقب نشینی توسط باندراها، انجام شده است. این افراد به دلیل نا فرمانی از دستورات و عدم تمایل آن‌ها جهت تبدیل شدن به سپر انسانی و فرار از جنگ به سمت دونتسک، به رگبار گلوله بسته شدند.

نازی ها روز 14 مارس با پرتاب 15 موشک مرگبار و کشنده که هر کدام بیش از 160 کیلو گرم وزن داشتند، از مناطق اشغالی خود به سمت مرکز دونباس پرتاب کردند که در این جنایت وحشتناک، بیش از 20 نفرغیر نظامی از جمله چند کودک کشته و دهها نفر زخمی شدند. در این موشک باران نازی ها، از مهمات خوشه ای ممنوع در جهان استفاده می‌کنند که می‌تواند هر موجود زنده‌ای را در شعاع 7 هکتاری نابود کند. این جنایات جنگی که مستقیماً توسط نازی ها انجام می‌شود سابقه در طول  جنگ کبیر میهنی ما در جنگ جهانی دوم دارد.

روز بروز فاجعه انسانی در شهر نیم میلیونی ماریوپل، تشدید می شود. هر زمان نیروهای جمهوری خلق دنتسک، راهروهای بشر دوستانه جهت خروج غیر نظامیان از منطقه نبرد را باز می‌کنند باندرا « آزوف» از تخلیه مردم ممانعت به عمل می‌آورند و افرادی که قصد خروج از شهر را دارند به رگبار گلوله بسته می شوند. در عین حال حاکمان کیف، این دست نشانده غربی‌ها، همه امکانات تبلیغاتی را به کار می‌گیرند تا مسئولیت کشته شدن‌ مردم غیر نظامی را به گردن نیروهای جمهوری خلق دونتسک بیاندازند.

رفتار و عمل جنایت کارانه غربی‌ها- سازمان ناتو، قابل فهم است، چرا که بر این تصور بودند تا تسخیر و اسارت اکراین نیم گام بیشتر نمانده است. آنان بر این تصور بودند تا بوسیله پس مانده های نازی ها نقشه های شوم خود را مبنی بر تسلط بر جهان عملی سازند. بارز ترین و انحطاط آمیز ترین سیاست و غیر اخلاقی ترین روش‌ها، ایجاد آزمایشگاه‌های بیولوژیکی پنتاگن در اکراین بود.

همزمان غربی‌ها زیر سایه چتر خود از وجود باندرا و ارازل و اوباش آلبانی تبارهای کوزوو، برای قاچاق اعضای بدن انسان‌ها استفاده کرده و می کنند. این وضعیت در حالی است که در اکراین نه تنها اعضای بدن از کشته ها بیرون آورده می‌شود بلکه از تن اسیران جنگی نیز بیرون می کشند. عملی وحشتناک که قبلاً در کزوو اتفاق افتاد. این اعمال غیر انسانی با بی توجهی کامل به قوانین جهانی و هنجارهای بشری انجام می شود.

آنچه مسلم است یکی از ویژگی‌های اصلی فاشیسم، کینه‌ ورزی با کمونیست‌ها است. به همین دلیل اولین قربانیان سرکوب در اکراین کمونیست‌ها و اعضای سازمان های جوانان حزب کمونیست این کشور بودند. با تسلط بر کشور، این حزب را غیر قانونی اعلام کردند و اعضای آن تحت تعقیب وحشیانه قرار گرفته و در صورت دست گیری به سیاه چالها روانه می شدند.

تمام آنچه از سال 2014 تا به حال اتفاق افتاده است بیانگر ضروری بودن و حتمی بودن مبارزه بی امان با ایدئو لوژی فاشیسم و حاملان این ایدئو لوژی است. چرا که طی این سال ها نازی ها با حمایت ایالات متحده و بریتانیا و سایر کشورهای عضو ناتو، توسعه ایدئولوژی خود را بسیار گسترش و توسعه دادند. تجربه تاریخی بیان این واقعیت است که طی سال‌ها زیر شعار« دموکراسی» فاشیسم ترویج شد و سر انجام به جنگ دوم جهانی منجر شد.

در مرحله کنونی وضعیت بسیار حساس و خطر ناکی را پشت سر گذاشته می گذاریم. کشورهای غربی از همان ابتدا سازمان های فاشیستی را در اکراین نه تنها نادیده گرفتند بلکه تشویق نیز کردند. به مرور شاهد بودیم که چگونه این نیروهای سیاه اندیش و ارتجاعی در جامعه اکراین ریشه دواندند. سازمان های جهانی تحت فشار جنگ طلبان حقایق کشتار ها و ترور ها را در دنباس نادیده گرفتند. این نیروهای ضد انسانی در مقابل دید جهانیان، توانستند مردم اکراین، یکی از بزرگ‌ ترین کشورهای اروپا را به گروگان خود گرفته و مردم اروپا، ستم و ظلم بر مردم این کشور را  نادیده گرفتند.

در چنین شرایطی پر واضح است که حزب کمونیست روسیه به این اعتقاد رسیده است که جامعه جهانی ددیگر نمی‌تواند بیش از این فشار روز افزون غربی‌ها را تحمل کند و چشم خود را بر موج جنایت های جاری در جهان ببندد. زمان تصمیم گیری فرا رسیده است و ما از همه مردم صلح طلب جهانی می‌خواهیم تا اقدام‌های جنایت کارانه نازی ها را در اکراین محکوم کنند. برای هر انسان شرافتمندی غیر قابل قبول است تا سکوت کند و اجازه دهد فاجعه قرن گذشته بار دیگر تکرار شود. بی‌طرف ماندن و خاموشی به معنی شریک شدن در سیاست های جنایی است.

سر نازیسم باید با سنگ کوبیده شود و سرنوشت پیروزی بر اهریمن زمان، در بدو امر در دست جامعه روسیه است. کشور ما نیاز به اتحاد همگانی دارد تا بتواند با حاد ترین تهدید های موجود مقابله کند. یلتسین کشور ما را تخریب و دهها سال به عقب برگرداند. ما باید توانایی اقتصادی و نظامی سر زمین مادری خود را که توسط نسل های اتحاد شوروی انجام ساخته شد احیا کنیم. غلبه بر شکاف های اجتماعی به بسیج ضروری کشور و توسعه با شتاب نیازمند است.   


https://www.rline.tv/news/2022-03-15-gennadiy-zyuganov-prestupleniya-natsistov-na-ukraine-trebuyut-otpora-vsego-mira/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: