ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۳ بهمن ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ترور یک عضو شورای شهر

آیا یک دوره ترور حکومتی

در ایران آغاز خواهد شد؟

 
 
 

 

 

ترور در جمهوری اسلامی امر بدیع و غافلگیر کننده ای نیست. همچنان که اعدام و قتل زنجیره ای غافلگیر کننده نبوده است و همچنان هم نیست. اما در هر ترور و اعدام و قتل سیاسی باید دید هدف از ارتکاب آن چیست؟ با چه ترفندی ترور انجام شده، چه کسی ترور شده؟ سلاح به کار گرفته شده چه سلاحی بوده و زمان آن چه اهمیتی دارد؟

در ترور "محمدرضا دهقان نیری" رئیس دو دوره چهارم و پنجم شورای شهر صالحیه شهرستان بهارستان، که روز گذشته روی داد، باید دنبال پاسخ سئوالات بالا بود. ما نه از سوابق سیاسی و یا غیر سیاسی دهقان نیری خبر نداریم و در خبر اعلام شده در رسانه های داخل کشور هم به آن اشاره نشده است.

1- این ترور با شلیک از یک مسلسل روی داد. آیا مسلسل به این آسانی دراختیار هرکس، حتی زورگیران و بالاتر از آن، مافیای مواد مخدر؛ آنهم در پایتخت هست؟

2- آیا این ترور یک هشدار به کسانی نبوده که در نیروهای نظامی و امنیتی و حکومتی دارای این نظر و یا آن نظر موافق و یا مخالف روند سیاسی کنونی نظام اند؟

3- همزمانی این ترور با مذاکرات وین و گردش به شرق بی ارتباط است؟

4- آن که ترور شده، صرفا دو دوره نماینده شورای شهر صالحیه شهرستان بهارستان بوده و یا ارتباط ها و موقعیت های دیگری هم داشته؟

جمعبندی اولیه آنست که آیا وارد یک دوره انفجار و ترور موافقان و مخالفان مسیر تازه حکومت، که سر نخ آن در خود حکومت است خواهیم شد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: