ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۶ بهمن ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

قدرت نمائی مافیای تجاری

حمایت از تولید داخلی در مجلس

باصطلاح انقلابی تصویب نشد

 
 
 

 

 

شعار حمایت از "تولید داخلی" با چنان مقاومتی از سوی سرمایه داری تجاری روبروست که اکنون قریب دو سال است با همه اعلام محدودیت ها برای واردات و تاکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی در دالان های مجلس گیر کرده است. نه در مجلس قبلی و نه در این مجلس نمیتوانند طرح حمایت از تولید داخلی را تصویب کنند.

در جلسه یکشنبه گذشته مجلس در یک رفت و برگشت اعلام شد که کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی تصویب شده است. امروز (سه شنبه) رییس مجلس گفت که کلیات این طرح رای نیاورده است!

قالیباف در توجیه لغو رای اعلام کرد: با احتساب رای نمایندگانی که دستگاه های آنان هنگام رای گیری مشکل داشت، کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی تصویب شده اعلام شد.

یک نماینده مجلس در پاسخ گفت: رئیس مجلس و هیأت رئیسه درباره رای گیری از کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی اول اعلام کردند کلیات رای نیاورده بعد در میانه دستور دیگری اعلام می کند که دستگاه رای‌گیری چند نفر قطع بوده و کلیات رای آورده است.

قالیباف گفت: دستگاه ۵ نماینده برای ثبت رای خراب بود که آن ها رای موافق خود را به صورت کتبی اعلام کردند اما با احتساب آرای این ۵ نماینده باز هم کلیات این طرح رای نیاورده و در کمیسیون بایگانی می شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: