ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رئیس جمهور اوکراین:

غرب با ایجاد هراس جنگی

ثبات اوکراین را بهم ریخته!

 
 
 

 

 

یک ضرب المثل عامیانه در ایران میگوید «شاه بخشیده، شاولی خان نمی بخشه». این روزها، این حکایت جنگی است که امریکا می خواهد برای آن اوکراین را پیش بیاندازد. دولت اوکراین می گوید ما جنگی با روسیه نداریم، امریکا می گوید بیخود کردی! باید بجنگی!

زلینسکی، رئیس جمهوری اوکراین که وزیر خارجه روسیه او را یک آلت دست امریکا در اوکراین معرفی کرده در یک مصاحبه خبری اعلام کرد:

حتی رهبران کشورهای پراعتبار جهان با ایما و اشاره می‌گویند فردا جنگ می‌شود. این وحشت افرینی چقدر برای کشور ما هزینه خواهد داشت؟ بی‌ثباتی شرایط در داخل کشور در حال حاضر بزرگترین تهدید است. رسانه‌های آنها هراس ایجاد می کنند. خروج دیپلمات ها را توصیه کرده اند درحالیکه دیپلمات‌ها مثل کاپیتان هستند، باید آخرین کسی باشند که کشتی سانحه ‌زده را ترک می‌کنند و این درحالی است که اوکراین کشتی تایتانیک نیست. به بهانه افزایش نیروهای نظامی روسیه در مرز اوکراین هراس از جنگ را دامن می زند و هشدارها نسبت به اشغال قریب‌الوقوع اوکراین توسط روسیه اقتصاد کشور را به خطر می‌اندازد و در کشور ایجاد بی‌ثباتی می کند. مردم مقابل بانکها صف می بندند که پول هایشان را از بانک ها در آورند. حتی سرمایه داران هم همین کار را می کنند و پولهایشان را به خارج منتقل می کنند. درحالیکه هیچ تانکی در خیابان‌ها وجود ندارد، رسانه‌ها این تصور را القا می‌کنند که اگر تانکی نیست، پس جنگی هست و ارتش ما در خیابان‌هاست. درحالیکه اینطور نیست. ما به این رعب و وحشت نیازی نداریم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: