ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه 200 صفحه ای به رهبر

سعید جلیلی تلاش می کند

از پنجره وارد مذاکره اتمی شود!

 
 
 
 
 

 

سعید جلیلی، عزیز درُدانه آیت الله مصباح یزدی که نقش مهمی در وقایع انتخابات 88 و فجایع زندان کهریزک بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی داشت گویا یک نامه 200 صفحه ای در مخالفت با مذاکرات برجام نوشته و برای رهبر جمهوری اسلامی ارسال کرده است. او که در دوران احمدی نژاد (پس از کنار گذاشته شدن علی لاریجانی از دبیری شورای عالی امنیت و سرپرستی مذاکرات اتمی) رئیس هیات نمایندگی مذاکرات اتمی هم بود، در این نامه نوشته که امریکا در شرابطی است که می توان از او امتیاز قابل اندازه گیری و بررسی گرفت.

جلیل ننوشته امتیاز را چگونه می توان اندازه گیری کرد! لابد با همین زبان می رفت به مذاکره اتمی و کسی نمی فهمید او چه میگوید و چه می خواهد!

سعید جلیلی که از بعد از فوت آیت الله مصباح یزدی، شده "از اینجا مانده و از آنجا رانده" (نه رئیس جمهور شد و نه در کابینه رئیسی همه کاره، نه شورای امنیت ملی بازگردانده شد و نه حتی رهبری جبهه پایداری را به او سپردند) فعلا مثل احمدی نژاد خود را به آب و آتش می زند تا بلکه مطرح باشد.

روز گذشته خبرنگاران از خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری وی درباره نامه جلیلی به رهبری سئوال کردند و او گفت: «پاسخ این سوال را از خود ایشان بگیرید. اما می‌توانم بگویم ما با اجماع در حال مذاکره در وین هستیم.»

جلیلی باید پاسخش را گرفته باشد «شما در اجماع نیستی و بیهوده خود را نخود آش نکن!»

از قدیم گفته اند "دیک و سه پایه باید بهم بیایند" این ضرب المثل برای نشان دادن پیوند جلیلی و احمدی نژاد مناسب است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱ فوریه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: