ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 بهمن 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

زیر پوشش خبری حمله روسیه

امریکا و ناتو مشغول

استقرار در اطراف اوکراین اند

 
 

 

 

جنجال بر سر حمله نظامی روسیه به اوکراین، شباهت بسیار پیدا کرده است با این ضرب المثل فارسی که دزد برای آن که فرار کند و مچش را نگیرند میدوید و می گفت "کو دزد؟ کو دزد؟". امریکا برای انتقال نیروهای نظامی بیشتر به کشورهای اطراف اوکراین (عکس بالا) و تنگ کردن حلقه محاصره روسیه و راه انداختن یک حمام خون در شرق اوکراین علیه دو جمهوری اعلام استقلال کرده، بی وقفه اخباری هیجان انگیز در باره حمله روسیه به اوکراین پخش می کند. روسیه نیروی نظامی به مرزهای شرقی اوکراین اعزام کرده اما نه برای حمله به اوکراین بلکه برای بازداشتن ارتش اوکراین و ناتو برای حمله به دو جمهوری شرق اوکراین. خبرها چنان هیجان انگیز پخش می شود که گوئی شمارش معکوس برای آغاز جنگ به "صفر" نزدیک می شود.

روز گذشته پوتین هم با رئیس جمهور فرانسه و هم با رئیس جمهور امریکا تلفنی صحبت کرد و یکبار دیگر بر خواست روسیه برای کاهش حضور ناتو در کشورهای شرق اروپا تاکید کرد. ظاهرا زمینه های یک دیدار جمعی بررسی شده است. رسانه های فارسی زبان خارج از کشور هرگز نمی گویند که اساسا قرار نبود "ناتو" پس از انحلال پیمان نظامی "ورشو" باقی بماند چه رسد به این که کشورهای شرق اروپا را هم تبدیل به پایگاه های تازه خود کند!

پنتاگون در آمریکا رسما اعلام کرد که علاوه بر کارکنان سفارت این کشور در اوکراین به همراه دیگر امریکائی هائی که در اوکراین هستند 160 نظامی امریکائی نیز از اوکراین خارج خواهند شد. هیچ رسانه ای سئوال نکرد که به چه دلیل و بهانه ای نظامی های امریکائی در اوکراین بوده اند و چه نقشی تاکنون در آن کشور داشته اند؟

از سوی دیگر رئیس جمهور اوکراین که دست چپ و راستش را هم بلد نیست و این روزها گیج تر از گذشته شده خواستار دیدن مستندات و شواهد آمریکا درباره تهاجم روسیه به اوکراین در روز چهارشنبه شده است. امریکا مستند به گزارش های سازان "سیا" اعلام کرده که این تهاجم روز چهارشنبه انجام خواهد شد! این همان سازمانی است که بر مبنای گزارش های آن مبنی بر وجود سلاح های کشتار جمعی زمینه حمله امریکا به عراق را فراهم کرد و بعدها معلوم شد که این گزارش بکلی دروغ بوده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 فوریه 2022

 
 

اشتراک گذاری: