ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فریب خبر سازی ها را نباید خورد

نه در اوکراین جنگ می شود

و نه مذاکرات وین شکست میخورد

 
 
 
 
 

 

"شاه بخشیده- شاولی خان نمی بخشه" را حتما شنیده اید. این ضرب المثل فارسی، این روزها حکایت دو موضوع مهم و خبر ساز است. نخست در ارتباط با جنجالی که بر سر حمله روسیه به اوکراین راه انداخته اند و هرچه روسیه میگوید خیال چنین حمله ای را ندارد رسانه ها و از جمله رسانه های تصویری فارسی  زبان خارج از کشور که چشمشان به دهان امریکا و اسرائیل است دست بردار نیستند و دومی هم مربوط به پخش اخبار توام با پیش بینی شکست مذاکرات وین است. درمورد دوم هم هر خبر مثبتی مبنی بر توافق اتمی در وین گفته می شود، آن را در یک خط می گویند اما بلافاصله کارشناسان بلند و کوتاه خود را به خط می کنند تا از شکست مذاکرات تحلیل بدهند!

نه در ارتباط با اوکراین جنگی در حال وقوع است و آنچه که هست پیاده شدن قوای نظامی امریکا و ناتو در کشورهای شرق اروپا به همراه موشک و توپ و تانک و هواپیماست و در باره مذاکرات وین هم روز به روز توافق نزدیک تر می شود. از جمله تازه ترین اظهار نظر نماینده روسیه در مذاکرات اتمی که با آگاهی دهان باز می کند. او دیروز (یکشنبه) گفت:

«همه ارزیابی‌های ما مثبت است. ما در مذاکرات هسته‌ای با ایران به پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم.»

گویا در وین سرگرم تهیه پیش نویس توافق هستند اما رسانه هائی که چشم به دهان اسرائیل دوخته اند، همچنان از شکست مذاکرات می گویند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  14 فوریه 2022

 
 

اشتراک گذاری: