ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۲۷ دی ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سه اظهار نظر مکمل یکدیگر

مردم رسیده اند به خواست

تغییرات اساسی در کشور!

 
 
 

 

 

تقی رستم ‌وندی،‌ معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی روز گذشته (یکشنبه) در «دومین همایش ملی مواجه با آسیب‌های اجتماعی » گفت: شاخص‌های مختلف نشان می‌دهد که «میل به ایجاد تغییرات اساسی در کشور در حال افزایش است. اگر احساس کنیم به دلیل ناکارآمدی‌ها، نگرش مردم به سمتی می‌رود که گویا حکومت دینی در حل چالش‌های کشور موفق نیست و شاید حکومت دیگری نظیر حکومت سکولار و غیر دینی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، آن زمان زنگ خطر برای ما به صدا در می‌آید."

تقریبا همزمان با همین سخنان؛ محمد تقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و مجید انصاری از روحانیون با سواد و آگاه جمهوری اسلامی  گفته اند بسیاری از طلاب به دلیل «متلک یا فحش» از سوی مردم، کمتر با لباس روحانیت در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند و مردم از دیدن این همه عمامه سفید و عمامه سیاه در سیما خسته شده اند.

مجید انصاری در زمان آیت الله خمینی مدت کوتاهی رئیس سازمان زندانها و منتقد رفتار اسدالله لاجوردی در زندان اوین بود. بعدها عضو مجلس خبرگان و مجلس شورا شد و در کابینه های خاتمی و روحانی نیز در کنار آنها قرار گرفت. او اکنون نیز عضو مجمع مصلحت نظام است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: