ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 آبان  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

انتشار نظرات جدید پوتین

"کاپیتالیسم" قادر به حل

مشکلات امروز جهان نیست!

 
 
 

 

 

سایت خبری راشا تودی بخش هائی از تازه ترین نظرات پوتین رئیس جمهور روسیه که در نشست باشگاه والدای و در پاسخ به پرسش ها مطرح شده را منتشر کرد. پوتین دراین نشست علیه سرمایه داری جهان گفته است "کاپیتالیسم" و سرمایه داری لیبرال به آخر خط رسیده و قادر به حل مشکلات جهان نیست. او همچنین در باره اوضاع بحرانی لبنان نیز گفته است:

روسیه، حزب‌الله را یک قدرت سیاسی مهم در لبنان می‌داند. انفجار بندر بیروت به این خاطر رخ داد که برخی به دنبال آن بودند تا از طریق فروش کود با قیمت بالاتر، سود کسب کنند.

ما بصورت مستقل چگونگی کمک در تحقیقات انفجار بندر بیروت را بررسی خواهیم کرد و اگر تصاویر ماهواره‌ای فراهم باشد، آن را ارائه خواهیم کرد. موضع کشورها نسبت به حزب الله متغیر است.

پوتین با اشاره به نشست اخیر 10 کشور که در آن نمایندگان طالبان افغانستان نیز حضور داشتند گفت: روسیه قرار است در آینده نزدیک گروه طالبان را از فهرست "گروه‌های تروریستی" خود خارج کند. میلیاردها دلار سرمایه بلوکه ‌شده افغانستان را کشورهای غربی باید آزاد کنند تا افغان‌ها بتوانند مشکلات اجتماعی و اقتصادی خود را حل کنند.

این گفته های پوتین پیش از ورود نخست وزیر اسرائیل به روسیه و دیدار با پوتین در "سوچی" منتشر شده است. نخست وزیر اسرائیل به بهانه فعالیت های اتمی، بشدت دنبال ایجاد یک محور جهانی علیه ایران است تا برای حمله نظامی به تاسیسات اتمی ایران مشروعیت ایجاد کند. سفر او به روسیه و دیدار با پوتین نیز در چارچوب همین طرح انجام شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 65 اکتبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: