ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 مهر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگرانی مخالفان و انتظار موافقان

"روحانی" با چه مسئولیتی

به صحنه باز خواهد گشت؟

 
 
 

 

 

گرد و خاکی که برخی مجلسی ها با اشاره از خارج مجلس، علیه روحانی و باصطلاح محاکمه او می کنند، عمدتا از بیم باقی ماندن او در دایره اصلی قدرت در جمهوری اسلامی است. بویژه که روحانی در دو هفته گذشته، با چند توئیت درباره انفجار مسجد شیعیان در قندوز افغانستان و تبریک به ورزشکاران ایران به میدان بازگشته است. این هراس را، رفع محدود ممنوعیت های محمد خاتمی نیز تشدید کرده است.

روحانی در سالگرد تاسیس شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی توئیتی درباره ضرورت حفظ امنیت کشور منتشر کرد. ۳۲ سال عضویت پیاپی شورای امنیت ملی را برعهده داشته و ۸ سال نماینده رهبردر این شورا بوده  و ۸ سال نیز دبیر این شورا.

شورای امنیت ملی ایران مرکب است از  بالاترین مقامات کشور شامل سران سه قوه، وزیران کلیدی کابینه (اطلاعات، خارجه، کشور) و رئیس سازمان برنامه و بودجه و فرماندهان ارشد نظامی.

روحانی در پیام خود بمناسبت سالگرد تاسیس شورای عالی امنیت ملی این پیام را داد که برای صلح راهی جز وحدت ملی وجود ندارد. عرصه سیاست خارجی جای نزاع نیست و تقسیم‌بندی جناح‌ها به «با برجام» و «بر برجام»؛ علیه امنیت ملی است.

تقریبا همزمان با انتشار پیام روحانی در سالگرد تاسیس شورای عالی  امنیت ملی، علی مطهری نیز در توئیتی نوشت که روحانی باید جای خالی هاشمی رفسنجانی را در جمهوری اسلامی پر کند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اکتبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: