ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفیر روسیه در ایران:

رزمایش نظامی مشترک

ایران، روسیه و چین درخلیج فارس

 
 
 

 

 ایران قرار است در یک رزمایش مشترک نظامی با روسیه و چین شرکت کند. تاریخ دقیق این رزمایش اعلام نشده اما سفیر روسیه درتهران زمان آن را اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال  ۲۰۲۲ اعلام کرده است. این رزمایش نظامی در خلیج فارس انجام خواهد شد. در این رزمایش شناورهای دریائی ارتش های سه کشور شرکت خواهند داشت و تمرکز رزمایش نیز روی امنیت دریانوردی و مبارزه با راهزنی دریائی است.

سفیر روسیه درتهران که این خبر را اعلام کرد، افزود: مسکو از درخواست ایران برای عضویت کامل در سازمان همکاری شانگهای حمایت می‌کند. ما همچنین در حال مذاکره سازنده با شرکای ایرانی خود درباره طیف وسیعی از تسلیحات هستیم.

در هفته ها و حتی روزهای اخیر، به بهانه انتشار یک عکس به تقلید عکس کنفرانس تهران درجریان جنگ دوم جهانی، یورش تبلیغاتی وسیعی نه تنها در رسانه های فارسی خارج از کشور، بلکه بیشتر در رسانه های داخلی علیه روسیه آغاز شده و ادامه دارد. هدف این یورش تبلیغاتی که به بهانه های مختلف غیر نظامی ادامه دارد و شامل چین نیز می شود، تخریب نزدیکی ایران به دو کشور یاد شده و خالی کردن پشت ایران است که نتیجه آن تقویت جبهه تهاجم به ایران از سوی امریکا و اسرائیل است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  24 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: