ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تاج زاده درکلاب هاس

زندانبان و شکنجه گر در ج. اسلامی

صدرمی نشیند و پست و مقام می گیرد

 
 
 

 

 

مصطفی تاج زاده در کلاب‌هاس، در ارتباط با افشای فیلم های اخیر از زندان اوین، از جمله گفت  :

انتشار فیلم‌های اوین امکان انکار قانون‌شکنی را از قوه قضاییه گرفت و بالاخره به کارهای زشت و غیرقانونی خود اقرار کردند.

چرا تاکنون کسی نتوانسته با نقض حقوق شهروندان در زندانها مقابله کند؟ علت روشن است: نهادهای تحت نظر رهبری به احدی پاسخگو نیستند؛ نه به مجلس، نه به دولت. مجلس خبرگان هم قادر به بازخواست است اما شخص رهبر مانع جوابگویی نهادهای انتصابی به آن مجلس شده است.

نگاه مقامات قضائی به زندانیان به‌گونه‌ای است که آنها را فاقد حقوق می‌کند. زندانیان سیاسی را امنیتی می‌نامند، زیرا انتقاد را مساوی با اقدام علیه امنیت ملی می‌دانند. از دید آقایان هر شهروندی که به رهبر و نهادهای زیر نظر او انتقاد کند امنیت ملی را زیر سوال می‌برد.

درمورد زندانیان عادی می‌گویند بازیافت، گویی با انسان سروکار ندارند و به راحتی به خشونت متوسل می‌شوند. به همین دلیل از همه عذرخواهی می‌کنند الا زندانیان، چون برای آنها شأن انسانی قائل نیستند.

در جریان بازداشت شهرداران (12 گانه) تهران در سال ۷۶ سردار نقدی متهم به اعمال شکنجه علیه شهرداران شد و در دادگاه محکوم شد، اما به جای مجازات، ارتقای مقام گرفت. (و اکنون رئیسی می خواهد او را از جمله به این بهانه که از فرزندان معاودان عراقی است و زبان عربی میداند استاندار ویژه خوزستان کند(

در حمله به بند ۳۵۰ اوین، که مسئولیت سازمان زندانها با آقای اسماعیلی بود، وی نه تنها مجازات نشد بلکه ارتقای مقام یافت و امروز شده رئیس دفتر رییس‌جمهور!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  29 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: