ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نکاتی از این حضور

ورود ظریف و صالحی

از حاشیه حکومت به کلاب هاوس

 
 
 

 

 

نکاتی از گفته های ظریف و صالحی در کلاب هاوس (در همین ارتباط عنوان اول امروز پیک نت را بخوانید):

 

- مصاحبه من با اقای لیلاز (مصاحبه معروف ظریف که در آستانه انتخابات 1400 پخش شد) ۷ ساعت بود که نصف آن منتشر شد و نصف دیگر آن را دوستان صلاح ندانستند منتشر کنند. این هم (انتشار نوار مصاحبه) قصه پر غصه‌ای است که بالاخره یک روز مشخص می‌شود. به هر حال این نیز بگذرد.

- دکتر صالحی (رئیس سازمان انرژی اتمی) حق بزرگی به گردن مردم ایران دارد. زحمت زیادی کشید. ایشان در این شش ماه ثابت کرد در مذاکرات چقدر خوب منافع کشور را حفظ کردند. ایشان حکم استادیاری من را در  سال ٧۵ امضا کرد و از آن زمان به من لطف دارد.

- اما درباره جواد جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی. او هم فشار زیادی را تحمل کرد برای پاسداری از فضای مجازی. پاسداری با صیانت (اشاره به طرح هنوز تصویب نشده مجلس کنونی برای بستن فضای مجازی به روی مردم) خیلی فرق می کند. زحمت زیادی  برای پاسداری از فضای مجازی کشید که مورد صیانت بعضی ها قرار نگیرد.

علی‌اکبر صالحی‌ در کلاب هاوس:

ظریف یک برند بین المللی است و این برند از همت عالی و ذات پرتحرک و وجود مملو از علم و تجربه اوست. علت دوم حمایتی ست که ملت ایران از دکتر ظریف کرد. موافق و مخالف همه تمجید میکردند و افتخار میکردند شخصیتی مثل ایشان نمایندگی کشور را دارد. به زیبایی چهره ای از کشور ما در بین این همه دروغ پراکنی و تهمت زدن ها ارائه کرد که باعث ناراحتی خیلی ها شده بود. پمپئو وزیر خارجه ترامپ گفته بود به ظریف دسترسی به رسانه ها را ندهید که بتواند از مواضع جمهوری اسلامی دفاع کند. البته ما انسان های آرمانی نیستیم که خطا نداشته باشیم. دکتر ظریف هم ایرادهایی داشته اما قدردان باشیم. در مقابل ده تا خوبی اگر دوتا هم نقص داشته باشیم، می‌ارزد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  31 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: