ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کی بود، کی بود، من نبودم شروع شده

نیم میلیون قربانی کرونا

روی دست رهبر و نظام مانده!

 
 
 

 

 
 

 
 

 

تخم لقی که رهبر جمهوری اسلامی در اواخر سال 98 با تفسیر من درآوردی از "کرونا" ارائه داد و "کرونا" را یک جنگ تبلیغاتی اعلام و سپس فرمان نخریدن واکسن از امریکا و انگلستان را صادر کرد، بعدها تبدیل به جوجه هائی در زیر پر و بال ایشان شد که نتایج آن امروز بصورت فاجعه کرونا درایران آشکار شده است. آن جوجه ها، همان که رهبر گفت را مثل طوطی تکرار کردند. استبداد همیشه همینگونه است و پامنبری های آن همینگونه که در ایران هست. حالا هر کدام اشتباه را به گردن دیگری می اندازند اما اسمی از رهبر نمی برند.

محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذاودارو می‌گوید مجلس مطابق نامه تولید کنندگان از ما خواست سرم وارد نکنیم و اگر ما مطابق برنامه خودمان عمل کرده بودیم امروز مشکل سرم نداشتیم!

محمد مهاجری روزنامه نگار با اشاره به همین فاجعه نوشته است:

سالهاست دنبال نفوذی می گردیم اما واقعیت آن است که نفوذی همه آنهایی هستند که با ضدیت با برجام و FATFوضعیتی از تحریم برای کشور ساختند که نتیجه اش روزی600 قربانی کروناست. نفوذی همه آنهایی هستند که با اطلاعات دروغ به مسئولان بالاتر همه چیز را گل و بلبل توصیف می کنند.

‏یاشار سلطانی که افشاگر فساد در شهرداری دوران قالیباف است نیز نوشت:

حالا سردار قالیباف در یک نامه‌ فوری از رییس کمیسیون بهداشت مجلس خواسته که ظرف ۴۸ساعت راهکار برای کرونا ارائه بدهد! قالیباف اگر واقعا نگران جان مردم بود، مانع یکسال کارشکنی دوستانش در تامین واکسن می شد. کاش همان چندهزار میلیارد دستکاری در بودجه را بجای امثال لشگر سایبری؛ خرج بیمارستانها کنید.

محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی نیز با اشاره به رکوردشکنی کشتار کرونا در ایران پرسید: "آنهایی که برای علیه ورود واکسن بیانیه دادند، امروز پاسخگو هستند؟"  

پاسخ به ظفرقندی اینست که خیر. چون بیانیه ۲۳ دی پزشکانی از "جنس" علیرضا مرندی (پزشک مخصوص رهبر) و علیرضا زاکانی (کاندیدای پست شهرداری تهران) علیه وارادات "واکسن آمریکایی یا انگلیسی"، برای بیعت با سخنرانی ۱۹ دی ولی فقیه بود که: "ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی کرونا ممنوع است."

عکس: تجمع مردم برای دارو در داروخانه "نزاجا" تهران، برای انتقال جنازه ها تابوت نیست و در جعبه های رو باز آنها را از بیمارستان به گورستان منتقل می کنند. تخت هم برای بستری کردن بیماران کرونائی نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  11 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: