ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بازدید دادستان تهران از زندان تهران

845 زندانی زن

در زندان تهران بزرگ

 
 
 
 
 

 

دادستان تهران به همراه یک تیم قضائی از بند زنان زندان بزرگ تهران بازدید کرد. این بازدید به توصیه رئیس جدید قوه قضائیه "اژه ای" انجام شد. اژه ای خود نیز از سه بند سیاسی - امنیتی زندان اوین بازدید کرد و با برخی از زندانیان این سه بند که یکی از آنها ویژه اطلاعات سپاه است گفتگوی سینه به سینه کرد.

دادستان تهران در جریان بازدید از بند زنان زندان تهران بزرگ گفت که برای آزادی مشروط برخی از زندانیان امنیتی دستور داده شده است. متعاقب این بازدید برخی زندانیان امنیتی بند زنان به مرخصی فرستاده شدند و یک لیست 25 نفره نیز برای آزادی به کمیسیون عفو استان تهران فرستاده شد. او گفت که دستور بررسی آزادی مشروط 145 زندانی زن نیز صادر شده است. او در شرح خبر بازدیدش از زندان تهران بزرگ، یک آمار نیمه تمام نیز از دهانش بیرون آمد و آن این که در بند زنان زندان تهران بزرگ 845 زندانی وجود دارد، که البته این فقط یک قلم از شمار زندانیان زن و آن هم تنها در زندان بزرگ تهران است. هنوز آمار زندانیان زن زندانهای گوهر دشت، اوین و شهرهای بزرگ و کوچک ایران از خبرهای محرمانه است.

از قدیم گفته اند اگر وضع یک حکومت و جامعه را می خواهید بدانید، به زندانهای آن سر بزنید و تعداد زندانیان آنها را بشمارید.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  14 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: