ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

علی مطهری:

ابراهیم رئیسی آدم عاقلی است

و معتدل عمل خواهد کرد!

 
 
 

 

 

بخش هائی از مصاحبه علی مطهری با سایت جماران در باره دولت احتمالی ابراهیم رئیسی:

ضمن این که به نحوه برگزاری انتخابات انتقاد داشتیم برای دفاع از اصل نظام رأی دادیم. منتها باید تلاش کنیم که در آینده این کاستی ها برطرف شود. یکی از راه های برطرف شدن این کاستی ها به نظر من تلاش برای تغییر ترکیب شورای نگهبان است.

اشاره رهبری به جبران خطاب به شورای نگهبان، به هیچ وجه حکم حکومتی محسوب نمی شد بلکه مقصود ایشان این بود که از خانواده آقای لاریجانی اعاده حیثیت شود و به نوعی از ایشان و خانواده شان دلجویی شود.

- دولت آقای رئیسی به نظرتان چه سر و شکلی خواهد داشت ؟

مطهری: با توجه به این که آقای رئیسی فرد عاقلی است و خود ایشان هم گفته اند که من به صورت مستقل وارد میدان شده ام و فراجناحی عمل خواهم کرد، فکر می کنم که ایشان در مجموع به نحو قابل قبولی رفتار خواهند کرد. البته تندروهایی در اطراف ایشان وجود دارند ولی بعید است که ایشان در تصمیمات کلان کشوری تحت تأثیر این افراد عمل کنند. من به دولت ایشان خوشبین هستم و امیدوارم که این دولت در بهبود وضع موجود چه از نظر زندگی و معیشت مردم، چه سیاست خارجی، چه عدالت اجتماعی و چه احترام به آزادیها موفق باشد و بتواند اعتماد کمرنگ شده مردم به نظام را بازگرداند. معتقدم در مقام یک رئیس جمهور طبیعتاً ایشان معتدل رفتار خواهند کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  27 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: