ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 9 تیر

دستآورد پنهان انتخابات

1400 بتدریج آشکار می شود

 
 
 

 

 علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی هشت تیر خود، همان پیش بینی را در باره سرانجام مذاکرات وین و کش آمدن آن ارائه داد که در روزهای اخیر در محافل سیاسی داخل کشور درباره آن زمزمه می شد. او تلویحا گفت که دولت سیزدهم (رئیسی) مذاکرات وین را برعهده خواهند گرفت و اضافه کرد: «در صورتی که پیرامون همه مسائلی که در دستور کار مذاکرات قرار دارد، توافق حاصل نشود، عملا توافقی شکل نگرفته است.»
با توجه به سخنان همسر ابراهیم رئیسی مبنی بر این که شوهرش "رئیسی" آنچه را که رهبر بگوید اجرا می کند، هر تصمیمی که در مذاکرات وین در دوران رئیسی اتخاذ شود تصمیم مستقیم رهبر است و این شامل تمام تصمیمات دولت رئیسی نیز می شود. هستند کسانی که ابراز امیدواری می کنند که این نقش مفید از آب در آید.
به این ترتیب ادامه مانور 30 و چند ساله رهبر برای انداختن مسئولیت تصمیمات به گردن این و آن از وی سلب می شود و این از دستآوردهای انتخابات 1400 است. یعنی خروج رهبر از سنگر بیت رهبری و آشکار شدن نقش او در تصمیمات کوچک و بزرگ دولت و مجلس. مجلسی که خود وی آن را بهترین مجلس بعد از انقلاب معرفی کرده است. مجلسی که مانند انتخابات ریاست جمهوری با دوپینگ استصوابی شورای نگهبان تشکیل شده است و چند تصمیمی که تاکنون بصورت مصوبه گرفته و به دولت ابلاغ کرده مستقیما از بیت رهبری بیرون آمده است. از جمله مصوبه خروج از معاهده کنترل فعالیت های اتمی و طرح کنترل اینترنت که فعلا نیم قدم عقب کشیده است. قوه قضائیه هم که تاکنون دست بیت رهبری و اطلاعات سپاه بوده که مستقیما از اتاق امنیتی بیت رهبری به ریاست حجت الاسلام اصغر میرحجازی دستور می گیرد و او نیز تابع مجتبی خامنه ایست!
بدین ترتیب انتخابات 1400 و انتخابات مجلس استصوابی بی حاصل هم نبود و دستآورد مهمی درجهت روشن و آشکار شدن سهم و نقش رهبر و بیت رهبری در مدیریت کشور برای توده مردم است.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  30 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: