ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این تماس ها قراراست ختم به خیر شود؟

ادامه تماس رئیسی و اژه ای

با سیاسیون و رسانه ای ها

 
 
 

 

 

تماس های رئیسی و اژه ای با سیاسیون و برخی فعالان رسانه ای کم کم به موضوع روز در محافل سیاسی و رسانه ای ایران تبدیل شده است. تقریبا همه کسانی که با آنها تماس گرفته شده، استقبال مشروط و محتاطانه ای از این تماس ها کرده اند، درعین حال که ابراز خرسندی هم کرده اند. روز گذشته محمد مهاجری، عضو شورای سردبیری خبرگزاری باصطلاح اصولگرای "خبرآنلاین" گفت:

صحبت‌ها تا الان عمدتا درباره طرف دعوت کننده است، من می‌خواهم از طرف کسانی که مورد دعوت قرار گرفتند صحبت کنم. این افراد با چه مکانیزمی باید نظراتشان را مطرح کنند؟ آیا قرار است نظراتشان همین باشد که در روزنامه‌ها می‌گویند یا قرار است  صریح‌تر نظرشان را بگویند.

اگر کاری که آقای رئیسی و اژه‌ای شروع کرده اند خوب مدیریت بشود جامعه سود می‌برد و اگر این اتفاق رخ ندهد این کار به ضد خودش تبدیل می‌شود و جامعه منتقد، انتقادات خود را به شکل تیزتری بیان می‌کند. اواسط هفته گذشته از دفتر آقای رئیسی با من هم تماس گرفتند و با الفاظ خیلی محترمانه از من درخواست کردند که نظرات و انتقادهایم را مطرح کنم و گفتند تا قبل از تشکیل دولت این کار به همین روند است و بعد از تشکیل دولت روند باتغییراتی ادامه پیدا می‌کند. گفتند این نظرات مستقیما به آقای رئیسی منتقل می شود. دیروز هم از دفتر آقای محسنی اژه‌ای با من تماس گرفتند و با ادبیات مشابهی دعوت کردند دیدگاهها و نقدهایم را مطرح کنم. من هم قول دادم که اگر در موضوعی نظری داشته باشم  ارائه کنم. دوستانی که دعوت شده اند بهتر است گاهی به شکل جمعی و چندنفره نظراتشان را جمع کنند و آن جواب را به ریاست قوا بگویند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  5 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: