ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنانی که آتش پهلوئی توطئه اسرائیل بود

جنایت اسرائیل در غزه

نتوانست مذاکرات وین را فلج کند

 
 
 

 

 

3 روز پس از بازگشت هیات های مذاکره کننده وین به پایتخت های کشورشان، جسته و گریخته خبرهائی منتشر شده که نشان میدهد نتایج مذاکرات در پایتخت این کشورها تائید شده است.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفته است نتایج مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین ممکن است اوایل ماه ژوئن (دو تا سه هفته دیگر) قطعی شود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در یک مصاحبه خبری اعلام کرد:

در آخرین دور وین پیشرفت های مهمی بدست آمده و برخی اختلافات نیز امیدواریم در دور پنجم مذاکرات که از سه شنبه آغاز می شود حل شود.

معاون وزارت خارجه روسیه نیز گفت که ایران غنی سازی 60 درصدی خود را متوقف می کند.

ظاهرا جاده ای که هیات های مذاکره کننده در وین طی کرده و پست سر گذاشته اند بی بازگشت است و بزودی برجام با حضور امریکا تشکیل جلسه خواهد داد. این گمان بسیار قوی است که اسرائیل پس از ناامید شدن از فلج کردن مذاکرات وین جنگ جنایتکارانه در غزه را متوقف کرد. در این جنایت سیاسی خسارات زیادی به غزه وارد شد و دهها تن که شمار آنها تا 270 نفر تخمین زده شده جان خود را از دست دادند. موشک های شلیک شده از غزه نیز در اسرائیل 10 – 12 کشته برجای گذاشت. ادعای اسرائیل در طول جنگ غزه مبنی بر شلیک موشک از لبنان و سوریه و سقوط یک پهپاد ساخت ایران همگی با هدف فشار به مذاکرات وین برای طرح توان موشکی ایران و روی میز قرار گرفتن حضور نظامی مستقیم و غیر مستقیم ایران در برخی کشورهای منطقه در این مذاکرات و فلج کردن آن بود که متاسفانه رجز خوانی های فرماندهان سپاه و نامه پراکنی رهبران جهاد اسلامی غزه نیز ریختن آب به آسیاب سیاست اسرائیل بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  23 مه 2021

 
 

اشتراک گذاری: