ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی:

به نفع روحانیت است

که هوس ریاست جمهوری نکند

 
 
 
 
 

 

رویگردانی مردم از روحانیت روندی 40 ساله را طی کرده است. در این روند حوادث بسیاری در ایران روی داده که روحانیون نقش آفرین آن بودند. حتی زدن برخی روحانیون توسط گروه دیگری از روحانیون که در قدرت حکومتی سهم داشته اند. حالا این رویگردانی به جائی رسیده که تر و خشک با هم سوخته و اکثریتی از جامعه با هیچ عمامه به سری حاضر نیستند کنار بیایند و به او رای بدهند. عجیب است که حکومت که نمی تواند از این رویکرد مردم بی خبر باشد، باز هم می خواهد یک روحانی "ابراهیم رئیسی" را پیش انداخته و رئیس جمهور کند!

حجت الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی که از نزدیکان هاشمی رفسنجانی بوده و اسرار بسیاری را از زبان او در سینه دارد، با اشاره به همین رویگردانی مردم روز گذشته در این روزنامه نوشت:

اکنون شرایط کشور به گونه‌ای است که از نظر افکار عمومی تمام مشکلات حتی آنچه مربوط به نان و آب و نیازهای اولیه زندگی مردم است به روحانیت نسبت داده می‌شوند. کسانی که از وضعیت کشور به صورت جامع مطلع هستند می‌دانند که سروسامان دادن به این اوضاع نابسامان با شعارهائی که نامزدهای ریاست جمهوری – اعم از افراد روحانی و غیرروحانی – مطرح می‌کنند، امکان‌پذیر نیست. اینکه در افکار عمومی جا افتاده روحانیت کشور را به این روز انداخته، با استمرار وجود یک فرد روحانی در مسئولیت ریاست جمهوری می‌تواند این طرز تفکر را تقویت کند و نگرانی مربوط به نهاد روحانیت را افزایش دهد. بنابراین، بهتر است روحانیون به حضور در جایگاه تقنینی، قضائی و فرهنگی اکتفا کنند و مسئولیت اجرائی را که با معیشت مردم سروکار دارد به افرادی که در رشته‌های مرتبط تخصص دارند واگذار نمایند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  25 مه 2021

 
 

اشتراک گذاری: