ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روزنامه جمهوری اسلامی:

ایران گرفتار قحط الرجال نیست

که رئیس جمهورش اینها بشوند!

 
 
 

 

 

روزنامه جمهوری اسلامی :

بعضی از نامزدها حتی قدرت حفظ کردن وضع موجود را هم ندارند، بعضی دیگر، آن را به سطح نازل‌تری کاهش خواهند داد و بقیه اگر بالقوه توان ارتقاء وضع موجود را داشته باشند، نفوذ کلام و جایگاه اجتماعی لازم برای مقابله با موانع موجود بر سر راه تغییر شرایط کشور را ندارند.

بخشی از فرصت هم، عمدتاً به شعارهای کهنه، وعده دادن‌های غیرقابل باور، خیال‌بافی‌ها و تلاش برای دامن زدن به قومیت‌ها و جلب آراء اقوام و پیروان مذاهب و بعضی اقشار جامعه اختصاص یافت.

تخریب دولت کنونی هم هرچند با برچسب نقد صورت گرفت ولی اهل‌نظر و کسانی که با واقعیت‌ها آشنا هستند می‌دانند آنچه در این مناظره‌ها رخ داد بهیچوجه نقد دولت نبود. نامزدهای ریاست جمهوری با پنهان کردن واقعیت‌ها روی مشکلاتی تکیه کردند که ناشی از همان امور پنهان شده هستند.

علت این پنهان‌کاری نیز یکی اینست که اگر همه چیز گفته شود، حربه تخریب از دست این حضرات گرفته خواهد شد و دیگر اینکه در به وجود آمدن وضعیت کنونی خود این حضرات هم نقش داشته‌اند و صلاح نمی‌دانند به عنوان مسبب پدید آمدن اینهمه مشکل برای مردم معرفی شوند و مردم چهره‌های واقعی آن‌ها که در پس این چهره‌های بزک کرده پنهان شده است را ببینند. تمام این نامزدها در دهه‌های گذشته در مسئولیت‌های مختلف دست‌اندرکار اداره کشور بوده‌اند و همین حالا هم مسئولیت دارند و در خوب و بد اوضاع سهیم هستند.

سطح نازل نامزدهای این دوره به این معنا نیست که کشور ما خالی از رجال مذهبی و سیاسی و مدیر و مدبر است. ما کشوری با نیروی انسانی سطح بالا داریم که یا به دلایلی خود را مطرح نکرده‌اند و یا مجال مطرح شدن ندارند. این، یک فاجعه است .اعضای شورای نگهبان می‌دانند و آحاد مردم ایران نیز می‌دانند که کشور ما دچار قحط ‌الرجال نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  14 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: