ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فعالیت اوباش برای خانه نشین کردن مردم

چهار گزارش از

فضای انتخاباتی در شهرها

 
 
 

 

 

این چند گزارش را روز گذشته (دوشنبه) دریافت کردیم:

1- وضعیت در کرمان تا این ساعت در دست ستاد رئیسی بود. ستادهای آنها بیشتر در مساجد و حسینیه‌ها تمرکز یافته است. تمایل مردم به مشارکت تا این ساعت که من این را می‌نویسم کم است و و فضای انتخاباتی سرد است. البته بگویم که هوادارن همتی هم در یکی دو روز گذشته فعال شده اند. باید دید اگر اصلاح طلبان وارد میدان شوند توازن بین دو ستاد همتی و رئیسی بهم می خورد یا خیر.

2- در تهران ستادهای رئیسی و بقیه فعال هستند. نسبت به انتخابات گذشته طیف های عجیب و جدیدی وارد عرصه شده اند که بیشتر به لمپن‌ها شبیه هستند و بیشتر نقش بازی میکنند و عامل ترس و ارعاب مردم میشوند. اینها تمام نیروی خودشان متمرکز کرده اند روی ارعاب و فحاشی به روحانی و خاتمی. ظاهرا این فحاشی برگ فعالیت آزاد آنهاست. آنها سعی می کنند مردم را از شرکت در انتخابات بترسانند. فعالیت آنها طوری است که من حدس می زنم از خارج پول و پله برایشان رسیده تا این نقش را ایفاء کنند. با چند نفر از اینها صحبت کردم و در همین صحبت ها متوجه شدم که اهل رای به رئیسی هم  نیستند و هدفشان فقط کیش کردن مردم از خیابانها و ستادهاست.

3- در زاهدان و دیگر شهرهای سنی نشین در هرمزگان، خراسان و تا حدودی کردستان همانطور که میدانید چندی پیش یک شورای راهبردی اهل سنت از 15 نفر از اهل سنت در نواحی سنی نشین  از سراسر ایران برای تصمیم گیری در انتخابات تشکیل شد که دو روز پیش این شورا در تصمیم خود رئیسی را پیشنهاد داد و اطلاعیه ای هم صادر کرد. چیزی نگذشت که اعتراضات‌ شروع شد و مولوی عبدالحمید موضع گرفت و گفت که از رئیسی دفاع نکرده  و به او رای نمیدهد. رحیمی نماینده  مجلس از تایباد اطلاعیه ای صادر کرده و پشتیبانی خود را از همتی اعلام کرد و از مولوی عبدالحمید خواست که به وی بپیوندد.

4- شایع شده که مرز عراق را برای آمده به ایران و رای دادن به رئیسی باز کرده اند و عده قابل ملاحظه ای وارد اهواز و حوالی آنجا شده اند. این شایعات با اعلام رسمی این که در این انتخابات نیازی به مهر شناسنامه نیست بشدت در حال گسترش است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  15 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: