ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت اول اردیبهشت

سردار حجازی دفن شد

اما شایعات مرگ او زنده است

 
 
 

 

 

شواهد نشان میدهد که ماجرای مرگ ناگهانی سردار حجازی، جانشین فرمانده سپاه قدس نیز مانند بسیاری از اخبار دیگری که حکومت سعی در پنهان کردن واقعیات آن دارد، بزودی آشکار خواهد شد. فعلا تناقض گوئی های فرماندهان سپاه در این باره موجب انواع شایعات شده است.

ابتدا و با عجله، بی آن که بگویند در کجا و چه وقت؟ گفتند سردار حجازی بر اثر عارضه قلبی درگذشت. هنوز مرکب این خبر در روزنامه ها خشک نشده بود که سپاه او را شهید اعلام کرد. سکته و شهادت؟

24 ساعت پس از اعلام این شهادت، دُم خروس از جیب حسین سلامی فرمانده سپاه بیرون آمد. او ناگهان پای اسرائیل را به میان کشید و در توییت هایی اعلام کرد "به صهیونیست‌ها می‌گوییم این شادی شما زودگذر است و شما ناپدید خواهید شد. با شهادت سرداران انقلاب (سردار سلیمانی، سردار حجازی و...)، پرچم مقاومت بر زمین نمی‌افتد." این که سکته چه ارتباطی به شهادت و انتقام از اسرائیل دارد؟ خود گویای کاسه ای زیر نیمکاسه بود و هست.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه خواست این ضد و نقیض گوئی ها را ماله کشی کند و علت مرگ سردار حجازی را عوارض شیمیایی زمان جنگ اعلام کرد. سپس اعلام شد سردار حجازی کرونا گرفته، ولی بهبود یافته بود، اما صهیونیست ها بدنبال ترور او بودند. بالاخره حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد کارشناس مذهبی صدا و سیما وارد میدان شد و گفت "مرگ حجازی بر‌ اثر یک ویروس بوده، ولی این ویروس، ویروس کرونا نبوده است." متعاقب آن، سردار کوثری که بدون لباس نظامی نماینده مجلس هشتم و نهم شده بود و حالا با لباس نظامی مشاور عالی فرمانده کل سپاه و عضو رهبری جبهه پایداری است از دیگران عقب نیفتاد و گفت: "انتشار شایعات درباره ترور بیولوژیک سردار حجازی اقدام شیطانی دشمنان است. ‌آنها می‌خواهند چنین وانمود کنند که در همه جا نفوذ دارند." کوثری مسئله ترور حجازی را بدین ترتیب مطرح کرد، گرچه بصورت تکذیب یک شایعه! حتی اگر این ترور شایعه نیز باشد، توده مردم چنین شایعه ای را نساخته و بعید است از امکان ترور بیولوژیک خبر داشته باشند، بنابراین خبر یا شایعه از درون خود سپاه بیرون آمده است.

در مراسم تشییع جنازه سردار حجازی نیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس که جانشین سردار سلیمانی خطاب به امریکا و اسرائیل گفت: "در جبهه‌های مقاومت از ایران‌، لبنان‌، سوریه‌، عراق و یمن و فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند...."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  21 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: