ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی روز چهارشنبه

هشدار کم سابقه پوتین

خطاب به ناتو و امریکا!

 
 
 

 

 

پوتین روز چهارشنبه در سخنرانی سالانه خود در مجمع سالانه فدرال در مسکو، به تحرکات نظامی امریکا و ناتو در اطراف روسیه بویژه از ناحیه لهستان و اکرائین هشدار داد. او در هشداری کم سابقه گفت:

اکثریت قریب به اتفاق ذخایر اتمی دوران اتحاد جماهیر شوروی بزودی با سلاح های مدرن جایگزین خواهد شد. مسکو قصد دفاع از خود در برابر تجاوزات خارجی را دارد. روسیه می خواهد با همه در صحنه بین الملل روابط مثبتی داشته باشد، از جمله با کشورهائی که روابط شان اخیراً با روسیه  خراب شده است.(اشاره به امریکا) ما واقعاً نمی خواهیم پل ها را خراب کنیم. اما کسانی که این موضع روسیه را حمل بر ضعف آن می کنند سخت در اشتباه اند. آنها باید بدانند که پاسخ روسیه در برابر هر گونه تجاوزی نامتقارن، سریع و خشن خواهد بود. آنها که نقشه های تحریک آمیز در سر دارند،  خیلی زود پشیمان خواهند شد، به گونه ای که هرگز تاکنون این پشیمانی را آزمایش نکرده اند.

به عنوان بخشی از برنامه های روسیه  برای دفاع از خود، سلاح های استراتژیک بسرعت مورد بازنگری قرار گرفته و تجهیزات قدیمی تر از دوران اتحاد جماهیر شوروی مجهز به فناوری نسل های بعدی مانند سلاح های "مافوق صوت و لیزر"شده اند. موشک پیشرفته RS-28 Sarmat از سال 2022 به نیروهای میدانی تحویل داده خواهد شد. موشکی بالستیک و قاره پیمای سنگین، دارای 15 کلاهک هسته ای که هر کدام 350 کیلو تن وزن دارند و می  توانند جهنم اتمی ایجاد کنند. موشکهای نصب شده در کشتی و دیگر موشکهای "نسل بعدی" نیز قرار است در آینده نزدیک مستقر شوند.

بیش از دو سوم تجهیزات نظامی روسیه در پایان سه سال آینده "مدرن" خواهد شد ، در حالی که بیش از 88٪ سلاح های هسته ای نیز امسال به روز می شوند.

"پرزوت" یک توپ مخفی لیزری است که روسیه در اختیار دارد. این توپ پتانسیل سرنگونی هواپیماهای دشمن و موشک های ورودی به آسمان روسیه را دارد.  ما در کنار صبر، اعتماد به نفس لازم را داریم. من امیدوارم که هیچ کس به فکر عبور از خطوط قرمز در روابط خود با روسیه نباشد. این خطوط قرمز را ما تعیین می کنیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  24 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: