ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تازه ترین مصاحبه حسین مرعشی

لاریجانی، هاشمی یا کرباسچی

کدامیک نامزد 1400 میشوند؟

 
 
 
 
 

 

حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در تازه ترین مصاحبه خود درباره انتخابات 1400  گفته است:

 اصلاحات کاندیداهای متعددی دارد که از هفته آینده بحث و بررسی در مورد آنها در جبهه اصلاحات شروع می شود و نهایتا با یک کاندیدا وارد انتخابات می شویم. البته مردم تحت تاثیر عوامل متعددی نسبت به انتخابات کمی دلسرد هستند و این مشکل اصلاح طلبان نیست بلکه مشکل کل نظام است از جمله فشارهای اقتصادی سنگین سه سال اخیر و مجموعه مسائل. زمان از دست رفته و امروز باید به مشارکت کم تن بدهیم درحالیکه ۴ سال وقت بود و باید با مردم به درستی رفتار می شد.

 برخی با تصور کاندیداتوری ظریف به او حمله می کنند. البته ظریف در فضای سیاسی ایران طرفدارانی جدی دارد و آمدن به تصمیم خودش مربوط است. حمله به ظریف و چنین شخصیت هایی چیز جدیدی نیست ما شاهد رشد سیاسی نیستیم. اینکه کشور و یا جمعیت هایی باشند که از لحاظ سیاسی رشد نکرده باشند و به جای اعلام برنامه های خود به دیگران حمله کنند چیز جدیدی نیست و این عقب ماندگی سیاسی است. در دقیقه ۹۰ شاید یکی از دوستان ما ثبت نام کند و از شگفتی های انتخابات شود.

(آن فرد که مرعشی به او اشاره می کند کرباسچی است؟ اسحاق جهانگیری است؟ و یا علی لاریجانی؟ ضمن آن که هیچکدام زیر 50 سال نیستند که به گفته رهبر رئیس جمهور جوان نیستند، مگر کابینه جوان تشکیل بدهند.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  25 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: