ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفر حداد عادل به قم

علما و مراجع قم از افتادن قدرت

بدست پایداری (حجتبه) ناراضی اند

 
 
 

 

 

حدادعادل بعنوان رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب راهی قم شد و با برخی علما و روحانیون مستقر در این شهر مذهبی درباره انتخابات 1400 دیدار و گفتگو کرد.

این استنباط که او برای گروهبندی ائتلاف نیروهای باصطلاح انقلاب راهی قم شد، چندان با واقعیت نمیتواند همخوانی داشته باشد. واقعیت اینست که روحانیون و مراجع قم نسبت به  یکه تازی روحانیون دار و دسته پایداری که نام جدید "انجمن حجتیه" است اعتراض دارند. آنها شاهدند که مجلس بدست آنها افتاده و بیمناکند که آنها سکان ریاست جمهوری را هم در دست بگیرند. صدا و سیما را هم در اختیار دارند و در مجلس خبرگان نیز دست بالا را دارند. به این ترتیب رهبر جانشین را هم می توانند منصوب کنند. بنابراین، حداد عادل رفت قم تا نظرات آنها را از روبرو بشنود و گزارش آن را در اختیار بیت رهبری و شخص رهبر بگذارد. بویژه که علی لاریجانی در میان علمای قم صاحب نفوذ و اعتبار است و از همین شهر به مجلس رفت و رئیس آن شد.

همه این تکاپوها برای آنست که بدانند سرانجام چه کسانی بعنوان نامزدهای اصلی قرار است وارد صحنه شوند. البته این یکسوی ماجراست، سوی دیگر آنست که چگونه مردم را پای صندوق های رای بیآورند؟ نظام دراین دوره انتخابات ریاست جمهوری میان این دو تیغه قیچی قرار گرفته است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  26 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: