ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افشاگریهای تازه علیه قالیباف می گوید:

بلند پروازی های قالیباف در

مجلس استصوابی خلاصه میماند

 
 
 

 

 

آیا نظام با آگاهی کامل از آراء بسیار کم قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم و کم ظرفیتی و ناشیگیری هائی که در دوران ریاست مجلس از خود نشان داده، باز هم از او برای رسیدن به ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد؟

شواهد به این سئوال پاسخ مثبت نمیدهد، بویژه که جمهوری اسلامی در شرایط بسیار حساس دیپلماسی جهانی قرار گرفته و می کوشد سیاست موازنه میان چین و روسیه، اروپا و امریکا را دنبال کند و این

سیاست نیازمند چنان ورزیدگی سیاسی است که از عهده امثال قالیباف ساخته نیست. شاید با آگاهی از بحث هائی در راس نظام در همین باره باشد که افشاگری ها علیه قالیباف بیش از گذشته رسانه ای شده تا قالیباف زیاد خود را به در و دیوار نکوبد و فعلا به همان ریاست مجلس قناعت کند. بقول معروف "قاچ زین را نگهدارد، اسب دوانی پیشکشش!"

روی گذشته محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران فاش کرد:

چرا باید قراردادی بین شهرداری و مثلا قرارگاه خاتم‌الانبیا منعقد شود و عنوان محرمانه داشته باشد؟ سخن از توزیع یک‌ سری فرصت‌هاست. هولوگرام، پروانه ساخت و ساز یا ملک شهرداری یا حواله مالی به شرکتی واگذار می‌شود که آن شرکت میخواهد آن را تبدیل به پشتوانه‌ای کند برای اینکه قرارگاه خاتم برود آنجا و در شهر فعالیت عمرانی کند. کسی در این سال‌ها سوال نکرده که چرا باید این قراردادی که امروز آن را با عنوان فاینانس ۱ و فاینانس ۲ می‌شناسیم محرمانه باشد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  27 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: