ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برخی اشارات را باید با دقت گوش کرد و یا خواند

چه کسانی در سال 93

نقشه قتل هاشمی را داشتند؟

 
 
 

 

 

در پیک نت روز گذشته، خلاصه بخش هائی از سخنرانی مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب «در جستجوی مصلحت» هاشمی رفسنجانی را منتشر کردیم. با این عنوان که "روحانیون و نظامی ها نامزد انتخابات 1400 نشوند". از آنجا که نمیدانیم خوانندگان پیک نت با دقت کامل این خلاصه را خواندند و به اشارات مطرح شده در آن پی بردند یا نه، بار دیگر آن قسمت را با توضیحات تازه منتشر می کنیم.

مسیح مهاجری از جان بدر بردگان انفجار حزب جمهوری اسلامی است و مناسبات نزدیکی با هاشمی و خاتمی و روحانی داشته و دارد. آنگونه که از صحبت های او استنباط می شود، هاشمی در گوش وی نام کسانی را بعنوان عاملین و آمرین نقشه قتل خود برده که مسیح مهاجری آن نام های را نمی گوید. اما اشاره می کند آنها را هاشمی از اعدام نجات داده بود که ظاهرا باید اشاره به کسانی باشد که در قتل های زنجیره ای و حتی قتل احمد خمینی دست داشته اند. مسیج مهاجری با جسارت در ادامه می گوید که قتل هاشمی در سال 93 ممکن نشد اما بعدها به شکل دیگری (استخرمرگی) اتفاق افتاد. حالا سخنان خود مسیح مهاجری را بار دیگر و با دقت بیشتری بخوانید:

«به خاطر دارم در یکی از روزهای ماه رمضان 1393 (یکسال پس از انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی روحانی با حمایت هاشمی در آن انتخابات) خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رسیدم. دعوت کرد به اتاقی که کمتر استفاده می ‌شد  برویم، چون نگران شنود بود. رفتیم در آن اتاق. طوری نزدیک به هم نشستیم که بتوانیم در گوشی حرف بزنیم. در آن گفتگو واقعه‌ تکان دهنده‌ای را به من گفتند. جزییات آن واقعه را به دلیل شرایط امروز کشور در اینجا نمی‌توانم بگویم ولی در بخشی از خاطرات مرحوم هاشمی مربوط به سال ۹۳ که در آینده منتشر می‌شود خواهید خواند. فقط امیدوارم در آن سانسور اعمال نشود. آن واقعه (که هاشمی آن روز در گوش من گفت) اتفاق نیفتاد. آن واقعه به کسانی مربوط می‌شد که مرحوم هاشمی آنها را از مرگ نجات داده بود. یعنی قرار بود بلایی سر آنها بیاید، یا اعدام شوند که هم فیلم و صدای آن موجود است و هم در خاطرات هاشمی اشاراتی به آن شده است. اما هاشمی مانع آسیب رسیدن به آن افراد شد. همین افراد (که هاشمی در گوش مسیح مهاجری گفت) می‌خواستند علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (در سال 93) اقداماتی کنند که فعلا جزییات آن را نمی‌گویم. آن واقعه اتفاق نیفتاد اما بعدها به شکل دیگری (استخر مرگ شدن) برای هاشمی اتفاق افتاد!»

(سخنرانی مسیح مهاجری را در فایل بالا بشنوید)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  2 مه  2021

 
 

اشتراک گذاری: